لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، پس از شکست 3 بر یک تیمش در زمین سیتی، در مصاحبه با TV3 به آنالیز بازی پرداخت.

لوییز انریکه: در یک نیمه فقط اشتباه کردیم/ شکست ما باور کردنی نبود

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا که ابتدا با گل مسی از میزبان خود پیش افتاده بود، در نهایت با دریافت سه گل، یکی از سنگین ترین شکست های اروپایی خود در چند سال اخیر را تجربه کرد.

انریکه در مورد این بازی گفت: پس از شکست می توان در مورد خیلی مسائل حرف زد و انتقاد کرد. می توان از غیبت بازیکنان کلیدی گفت؛ اما این درست نیست. تیم های دیگر هم کار می کنند و نباید شکست را به ضعف خودمان نسبت دهیم. 40 دقیقه ما بازی کردیم و 50 دقیقه هم سیتی. نتیجه پایانی نیز به خوبی نشانگر همین قضیه است. وی ادامه داد:

40 دقیقه ابتدای بازی عالی بودیم و فرصت های گل زیادی خلق کردیم و درست در همان دقایق، یک اشتباه بد مرتکب شده و گل تساوی را خوردیم. سپس 5 دقیقه انتهایی نیمه برایمان به سختی گذشت. در نیمه دوم، اوضاع بدتر شد و تا می توانستیم اشتباه کردیم. اشتباهات فردی ما به خصوص در انتقال توپ، تمام نشدنی بود.

سرمربی بارسلونا گفت: سیتی بازیکنان باکیفیتی داشت و اشتباهات ما را به سختی جریمه کردند. زندگی همین است. نیمه دوم بازی را هم خوب شروع کردیم و روی یک خطایی که می شد مانعش شد، گل خوردیم. این گل برایمان گران تمام شد. اگر کسی دقیقه 40 تلویزیونش را خاموش کرده و در انتهای بازی نتیجه نهایی را متوجه شده باشد، مطمئنا آن را باور نخواهد کرد. در اینگونه بازی ها نباید چنین اشتباهاتی را مرتکب شد. حالا باید بلند شده و به مسیرمان ادامه دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.