قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم استکبار منافع نامشروع خود را در منطقه دنبال کند، خاطرنشان کرد: استکبار بداند مبارزه با آمریکا جزو اهداف اصلی ملت ایران است.

اجازه نمی‌دهیم استکبار منافع نامشروع خود را در منطقه دنبال کند/ استکبار بداند مبارزه با آمریکا جزو اهداف اصلی ملت ایران است

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  در حاشیه مراسم ۱۳ آبان میدان شهدای ذهاب این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران در تمام عرصه‌ها حضور دارند و استکبار باید بداند همان مردم انقلابی سال ۵۷ هستیم.

وی شعار ملت ایران را مبارزه با استکبار دانست و افزود: هرگز زیر بار ظلم و ستم استکبار و استعمار نمی‌رویم و اجازه نمی‌دهیم دیگران نسبت به ما احساس برتری داشته باشند و دنبال هژمونی خود در منطقه باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: همانطور که در ۲۹ فروردین سال ۶۷ در خلیج فارس به طور مستقیم با آمریکا رویارویی داشتیم به آنها ثابت کردیم مردمی نیستیم که صحنه را خالی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم استکبار منافع نامشروع خود را در منطقه دنبال کند، خاطرنشان کرد: استکبار بداند مبارزه با آمریکا جزو اهداف اصلی ملت ایران است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.