رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از قطعی شدن حضور تیم ملی اوکراین در ایران و نامه نگاری با چند کشور از طریق ارتباطات شخصی اش خبر داد.

استفاده ترابیان از ارتباطات شخصی برای دعوت از تیم‌های خارجی

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره با تیم های مختلف جهان برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های ایرانی، تصریح کرد: توافق کلی را با اوکراین انجام داده‌ایم تا با دو تیم بزرگسالان و زیر ۲۱ سال به ایران بیایند و در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های ملی بزرگسال و زیر ۲۱ سال ایران بازی برگزار  کنیم. همچنین برای فرانسوی‌ها دعوت نامه رسمی ارسال کرده‌ایم تا با تیم زیر ۲۱ سالشان به ایران بیایند. در تمام مذاکراتی که داشته‌ام روی این موضوع تاکید کرده‌ام که این بازی‌ها به صورت رفت و برگشت در هر دو کشور برگزار شود تا ما از این طریق بتوانیم هم تعداد بازی‌های دوستانه ملی را افزایش داده و هم هزینه میزبانی را جبران کنیم.

وی در واکنش به این که سازمان لیگ با برگزاری بازی‌های دوستانه ملی در خارج از تعطیلات نیم فصل مخالفت کرده، گفت‌: تصمیم نهایی را کفاشیان می‌گیرد. من موضوع را با او در میان گذاشته‌ام و او به عنوان سرپرست کمیته‌ فوتسال در جریان مذاکرات من با تیم‌های جهان است. اتفاقا کاری به این کارها ندارم و کار بین‌المللی خودم را انجام می‌دهم و قطعا اگر موافقت رییس مربوطه را نگرفته باشم، نامه نگاری نمی‌کنم. به‌ هر حال تیم‌ ‌ملی هم باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. ما در جام جهانی به دلیل  نداشتن بازی تدارکاتی در  مرحله گروهی به مشکل خوردیم. البته معتقدم باشگاه‌ها هم نباید ضرر کنند . با این حال تمام بازی‌های ما در فیفا دی برگزار خواهد شد.

ترابیان ضمن بیان این مطلب که مذاکراتش را از جانب فدراسیون فوتبال انجام نمی‌دهد، گفت‌: من از طریق ارتباطات شخصی‌ام نامه نگاری می‌کنم و برای چند بازی دوستانه در شهریور سال ۱۳۹۶ با چند کشور مذاکره کرده ام. در گذشته دیده‌ایم که کشورهای خارجی به نامه فدراسیون فوتبال یا جواب نمی‌دهند و یا آن را رد می‌کنند. این نامه‌ها گاهی اوقات در پروسه‌ای می افتد که به فراموشی سپرده می‌شود. بنابراین همیشه در فوتسال با توجه به ارتباطات شخصی‌ام برای بازی‌های دوستانه هماهنگی انجام می‌دهم. همان طور که در تورنمنت تایلند با آقای آدیساک صحبت کردم و برای بازی دوستانه با ازبکستان  با جهانگیر عثمانف ارتباط گرفتم. تاکنون ۱۳ نامه از فدراسیون به کشورهای مختلف ارسال شده، اما به نتیجه‌ای نرسیده است. اگر شفاهی و دوستانه مذاکره کنیم  نتیجه‌ بهتری می گیریم. بعد از جام جهانی دو یا سه بار از برزیل با من تماس گرفته و از تیم‌ ‌ملی ایران برای شرکت در بازی دوستانه در این کشور دعوت کردند، اما ما باید هوشیار باشیم و بعد از این  که برزیلی‌ها با ما تماس گرفتند نباید جوگیر شویم. آنها به دنبال برگزاری دوستانه هستند تا انتقام شکست جام جهانی را از ما بگیرند.

عباس ترابیان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته‌ فنی قرار نیست بعد از ماه‌ها جلسه‌ای را برگزار کند و آیا اعضای این کمیته‌ تغییر کرده‌ است یا نه، به ایسنا گفت‌:  فعلا موضوع خاصی وجود ندارد تا آن را بررسی کنیم. اعضای کمیته‌ فنی هم همان افراد سابق هستند و علی صانعی، مصطفی عمادی در کنار نماینده ای از فوتسال بانوان و فوتبال ساحلی در این کمیته‌ حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.