قدس آنلاین- ایلام- غلامرضا محمدمرادی: رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: حجم ورود زائران و ترافیک حاکم در مسیر ایلام به مهران بی سابقه است.

حجم ورود زائران به مهران بی سابقه است

به گزارش قدس آنلاین از مرز بین المللی مهران، سرهنگ محسن ناصری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بیشترین حجم ترافیک در مسیر ایلام به مهران حاکم است، اظهار داشت: تمام پرسنل ناجا و پلیس راه در راستای ایجاد نظم و کاهش بار ترافیکی در تلاش هستند تا تردد را برای زائران عزیز آسان و روان سازند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان با سعه صدر و صبر و حوصله رانندگی نمایند و از عجله و شتاب جداً خودداری کنند، افزود: در بعضی از مسیرها، جاده از عرض کمی برخوردار است و همین موضوع باعث می شود که تردد به کندی صورت بگیرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگان در صورت خواب آلودگی از حرکت خودداری کنند که با حادثه ناگواری مواجه نشوند.

 سرهنگ محسن ناصری با اشاره به اینکه برخی از رانندگان از شانه های خاکی برای عبور از گره های ترافیکی استفاده می کنند، خاطرنشان ساخت: همین موضوع باعث می شود که بر حجم ترافیک در مسیر افزوده شود، لذا از رانندگان تقاضا می شود برای تردد راحت و آرام در مسیرهای اصلی به راه خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در مسیر حمیل ایلام نیز حجم تردد و ترافیک آرام گزارش شده است، تصریح کرد: این میزان تردد در مقایسه با ادوار گذشته بی سابقه و کم نظیر می باشد.

 رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اینکه بی احتیاطی و عجله برخی از رانندگان باعث رخ دادن تصادف در مسیرهای مواصلاتی بوده، تأکید کرد: سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی باعث این تصادفات در مسیرها شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.