مشهد- رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حضرت رضا(ع) گفت: تا صبح روز سه شنبه نهم آذرماه تعداد ۱۳۷ هزار و ۲۸۳ نفر زائروارد مشهد مقدس شدند.

۱۳۸ هزار زائر پیاده وارد مشهد مقدس شدند

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام سید محسن علوی بیان کرد: از این تعداد زائر تشرف یافته تعداد ۴۰ درصد را بانوان و ۶۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیش بینی تشرف بیش از ۳۰۰ هزار زائر پیاده را تا پایان ماه صفر داریم عنوان کرد: امسال آمار زائران پیاده نسبت به سال گذشته با افزایش ۲۰ هزار نفری روبروست.

وی افزود: با توجه به آمار اسکان زائران در ایستگاه‌های بین راهی و زائرانی که هم اکنون در جاده‌ها به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند، پیش بینی می‌کنیم که تا پایان روز ۳۰ صفر مصادف با روز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) آمار زائران تشرف یافته به مشهد مقدس به بیش از ۳۰۰ هزار نفر برسد.

رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حضرت رضا(ع) با بیان اینکه بزرگترین کاروان‌های پیاده از شهر نیشابور به مشهد مقدس تشرف می‌یابند، به طوری که تعداد برخی از آن‌ها به ۴۰۰۰ هزار نفر نیز می‌رسد، ادامه داد: در سال گذشته حدود ۲۶۸ هزار زائر پیاده در قالب ۱۴۰۰ کاروان به مشهد  مقدس تشرف یافته‌اند.

حجت الاسلام علوی تعداد مراکز اسکان تدارک دیده شده از سوی جمعیت خدمتگزاران برای زائران پیاده را ۲۲۰ مرکز معرفی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.