نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری عوامل باند غیر اخلاقی که از طریق شبکه های اجتماعی طعمه های خود را شناسایی و اغفال می کردند، خبر داد.

باند غیر اخلاقی اینترنتی در نیشابور متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اکبرآقابیگی گفت: با ارجاع شکوائیه والدین دختری متواری به پلیس فتای نیشابور، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت که در همین زمینه پدر دختر مفقود شده در اظهارات اولیه خود به کارشناسان گفت به دنبال آشنایی و دوستی دختر ۱۷ ساله‌اش ‌با افرادی ناشناس در فضای مجازی، وی اقدام به فرار از منزل کرده که رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود: در همین راستا پلیس فتا با پیگیری‌های فنی موفق شد مکان دختر فراری را شناسایی کرده و با بررسی دقیق افزون بر مطلع شدن از موقعیت وی، باند فسادی نیز در این ارتباط که شامل دو مرد ۲۸ و ۲۷  ساله و یک دختر ۱۹ ساله بودند، در شهرستان نیشابور شناسایی و تحویل قانون شدند.

وی خاطرنشان کرد: دختر متواری نیز علت فرار خود را فریب و اغفال این باند ذکر کرد و در اعتراف به حقیقت، ماجرا را چنین شرح داد که ‌در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو بودم که با دختری همسن و سال خودم آشنا شدم و برایش از مشکلات خانوادگی خودم و عدم درک پدر و مادرم از وضعیت روحی و روانی و شرایط بحرانی سن بلوغ خود، مطالبی را به عنوان درد و دل گفتم که او نیز با سوء‌استفاده از دوستی ایجاد شده، من را به فرار از منزل تشویق کرد.

آقابیگی یادآور شد: این دختر اذعان کرد، من با وعده اینکه اگر به نیشابور بیایی هم جا و مکان را برایت تهیه می‌کنیم هم کار مناسبی برایت سراغ داریم و روی پای خودت خواهی ایستاد، فریبم داد، اما وقتی از منزل فرار کردم، متوجه شدم این دختر فریبکاری بیش نیست و با همدستی دو فرد دیگر قصد مزاحمت و سوء‌استفاده از من را داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.