سرمربی لسترسیتی که از نمایش شاگردانش برابر منچسترسیتی رضایت دارد تاکید کرد برای آنکه تیمش از سقوط نجات پیدا کند نیاز به چند بازیکن جنگجو دارد.

کلودیو رانیری: لستر سیتی برای فراز از سقوط جنگجو می خواهد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، لسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر نمایش مقتدری داشت و با نتیجه ۴ بر ۲ برابر لسترسیتی به برتری رسید تا شکست دیگری به تیم گواردیولا تحمیل کند. 

کلودیو رانیری در نشست خبری خود گفت: قهرمانان بزرگ در بهترین دقایق بازی خودشان را نشان دادند. وقتی ریاض محرز و جیمی واردی خوب باشند، اغلب می توانیم به برد برسیم.  آنها امشب نمایش فوق العاده ای داشتند و سزاوارانه به برد دست یافتیم. تیم بزرگی نیستیم ولی وقتی در کنار هم نمایش خیلی خوبی داشته باشیم، می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودیم. می دانستیم سیتی از چه تاکتیکی برای رسیدن به یک سوم دفاعی ما استفاده می‌کند. به خوبی آنها را کنترل کردیم و توانستیم راه نفوذ آنها را به زمین بازی ببندیم. در اواخر بازی خسته شدیم و این کاملا واضح بود که خسته شدیم. به همین خاطر دو گل دریافت کردیم. 

به گزارش ایسنا، سرمربی ایتالیایی تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس در ادامه گفت: لسترسیتی برای سقوط نکردن تلاش خواهد کرد. به همین خاطر برای اینکه سقوط نکنیم به چندین جنگجو نیاز دارم. بازیکنانی که دقیقا همین عملکرد را برابر سیتی نشان بدهند. بازی بعدی برای ما بسیار مهم است. در «باکسینگ دی»، سرنوشت خیلی از تیم ها مشخص خواهد شد و ما امیدوار هستیم تا در لیگ بمانیم. به سیستم خودمان اعتقاد دارم و اگر با همین سیستم در بازی‌های بعدی خودمان جلو برویم، می توانیم در رتبه خوبی در جدول رده بندی قرار بگیریم. شکست ۵ بر صفر برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه تیم را پایین آورده بود. خیلی ها بعد از آن بازی درباره تیم ما صحبت کردند ولی برابر سیتی نشان دادیم فلسفه مربیگری من این است که نمی شود همه دیدارها را برد. البته می شود در همه دیدارها جنگید و برای کسب برد تلاش کرد. فصل گذشته همه چیز دست به دست هم داده شده بود و همه چیز عالی بود. قرار نیست همیشه این شرایط برای ما باشد. باید خودمان با جنگیدن شرایط خوبی برای خودمان ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.