کرج- رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه جاده‌های این استان لغزنده است، گفت: لازم است که رانندگان در زمان تردد در مسیرهای برون‌شهری احتیاط کنند.

جاده‌های البرز لغزنده است/ جاده چالوس بعد از ظهر شنبه یک طرفه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران طی روزهای گذشته در استان‌های مختلف کشور از جمله مناطق مرتفع استان البرز، شاهد لغزنده بودن جاده‌ها و محورهای کوهستانی در البرز هستیم.

وی افزود: بنابر این لازم است که رانندگان در زمان تردد در مسیرهای برون‌شهری به ویژه جاده‌های کوهستانی از جمله محور کرج - چالوس، احتیاط کرده و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه همراهی کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم، طی بیست و چهار ساعت اخیر در محور کرج - چالوس به ویژه محدوده‌ای که در حوزه استان مازندران قرار دارد، شاهد بارش برف و باران شدید بوده است.

اکبری گفت: بنابراین در روز پنجنشبه و حتی صبح جمعه شاهد مسدود شدن موقت این محور بودیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر تردد در محور کرج - چالوس برقرار است، اما به شدت سطح جاده لغزنده است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: از سوی دیگر با توجه به پایان تعطیلات و همزمانی تعطیلات پایانی هفته با میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، این هفته شاهد افزایش مسافرت از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی بودیم.

اکبری ادامه داد: بنابراین انتظار داریم که جاده چالوس امروز با حجم زیادی از خودروها روبه‌رو باشد و همانطور که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی لازم انجام شده بود، عصر امروز با هدف کنترل ترافیک و تخلیه بار ترافیکی این محور، جاده چالوس به صورت موقت یک طرفه می‌شود.

وی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲۴ تردد تمام خودروها از میدان امیرکبیر در کرج به سمت استان مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان تصریح کرد: همچنین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت استان البرز به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.