لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا بار دیگر حاضر نشد در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی اظهار نظر کند.

انریکه حاضر به پاسخگویی درباره تمدید قرارداد مسی نشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، بارسلونا فردا در نوکمپ، دربی حساس کاتالونیا برابر اسپانیول را پیش رو دارد. بارسا با توجه به ۶ امتیاز عقب افتادگی نسبت به رئال، چاره ای جز پیروزی ندارد؛ اما اسپانیول این روزها وضعیت بسیار خوبی دارد.

شرایط بارسلونا هم بهتر از هفته های گذشته است. به خصوص با تمدید لوئیس سوارز، حالا تنها دغدغه جدی هواداران این تیم تمدید قرارداد مسی است.

انریکه در نشست خبری بازی با اسپانیول، در مورد تمدید قرارداد سوارز و مسی گفت:« هر زمان که بازیکنی تمدید می کند، خبری خوب برای تیم به حساب می آید. در این فصل تاکنون شاهد چند تمدید قرارداد بوده ایم و این باعث قدرتمندتر شدن تیم می شود. این نشان می دهد بازیکنان از حضور در بارسا و ادامه فوتبالش شان در اینجا راضی هستند. تمدید مسی؟ پیش از این نیز گفته ام که در این مورد بهتر است از خود او سوال کنید. مسی بهترین کسی است که می تواند جواب شما را بدهد.»

انریکه در مورد تمدید قرارداد خودش نیز گفت:« در حال حاضر هیچ ایده خاصی برای پاسخ به سوال ندارم.»

دربی:« امیدوارم همه چیز در زمین تعیین شود و نتیجه پایانی تحت تاثیر پارامترهای ورزشی باشد. در چند دربی اخیر، جنجال های زیادی را شاهد بودیم؛ ولی امیدوارم این بار بازی بدون هیچ حاشیه ای به اتمام برسد. هر دو تیم در بهترین شرایط خودش قرار دارد. اسپانیول خوب دفاع می کند و بهتر ضد حمله می زند. باید سعی کنیم این تیم در ضد حملات صاحب موقعیت نشود. وضعیت ما نیز خوب است. در چند هفته گذشته شاید کمتر نتایج دلخواه مان را گرفته باشیم؛ اما در هر فصل طبیعی است یک تیم، مقطعی دچار افت شود. برای ارزیابی یک تیم باید تا پایان فصل صبر کرد. ما همیشه سعی در بهتر شدن و بالاتر بردن سطح کیفی خودمان داریم. تنها هدف ما نیز پیروزی در بازی فردا و نزدیک تر شدن به تیم صدرنشین (رئال) است.»

سرمربی بارسا در مورد استفاده از ویدئوچک در فوتبال گفت:« موافق هر سیستمی هستم که باعث بهتر شدن داوری ها و کمک به داوران شود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.