معاون وزیر خارجه کویت اعلام کرد که مسئولان ایران در رابطه با موضوع چهار تبعه کویتی بازداشت شده در این کشور، همکاری خوبی داشته است.

یک مقام کویتی: ایران در رابطه با موضوع 4 بازداشتی کویتی همکاری خوبی کرد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری فاس؛ «خالد جارالله» با اشاره به اینکه ایران در رابطه با موضوع چهار بازداشتی کویتی در منطقه اهواز همکاری خوبی داشته، ابراز امیدواری کرد که طی دو روز آینده مکان این افراد مشخص شده و در اسرع وقت آزاد شوند.

الجارالله در مصاحبه با رادیو کویت همچنین با اشاره به همکاری مسئولان ایرانی در رابطه با این قضیه، ابراز امیدواری کرد که ایران در خصوص آزادی این افراد و بازگشت آنها به کویت نیز همکاری خوبی داشته باشد.

وی گفت: از زمانیکه از طریق خانواده های چهار جوان کویتی مطلع شدیم که از دو روز پیش ارتباط با آنها قطع شده است سریعا با سفارت خود در تهران تماس گرفته و سفارت نیز با مسئولان ایرانی تماس برقرار کرد تا از سرنوشت این چهار نفر و مکان آنها اطلاع یابد و به ما قول دادند که این موضوع را پیگیری می کنند و مکان آنها را به ما اعلام کرده و برای آزادی آنها تلاش خواهند کرد.

این مقام کویتی در ادامه اظهار داشت که همچنین سفیر ایران در کویت برای نشست با معاون وزیر خارجه در امور کنسولی دعوت شد و از وی برای شناسایی مکان چهار جوان کویتی و تلاش برای آزادی آنها درخواست کردیم و وی نیز قول داد که بزودی مکان آنها را به ما اطلاع داده و برای آزادی آنها تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.