شهرکرد-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در برنامه ششم توسعه ۷۵۰۰ واحد صنعتی هدف گذاری شده بود که تا کنون بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی تحت پوشش تسهیلات بانکی قرار گرفته اند.

بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی تسهیلات دریافت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد رضا فیاض ظهر شنبه در بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: ۷۵درصد از هدف گذاری ها و پیش بینی های بخش صنعت انجام شده است و امیدواریم در سال آینده کمبودها مرتفع شود.

وی افزود: تا کنون ۲۷۰ میلیارد تومان به ۱۸۰ واحد صنعتی پرداخت شده است که در سال آینده این رقم به ۳۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

فیاض تصریح کرد: گروه های بازرسی در استان ها بر عملکرد واحدهای تولیدی که تحت پوشش تسهیلات قرار گرفته اند نظارت می کند تا اطمینان حاصل شود که این تسهیلات در جهت تولید و منتهی به راه اندازی به واحدهای صنعتی می شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: باید در بخش نظارت مانند بخش تسهیلات عملکرد مناسبی وجود داشته باشد  تا واحدهای متوسط و کوچک کم کار احیا شوند و تولیدات آنها به بازار عرضه شود و شرایط اقتصادی رونق پیدا کند.

وی افزود:در برنامه ششم توسعه  ۷۵۰۰ واحد صنعتی هدف گذاری شده بود که تا کنون بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی تحت پوشش تسهیلات بانکی قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری در بین ۳۱ استان دوازدهمین استان برتر در بخش صنعت محسوب می شود و تا کنون ۱۲ هزار میلیارد تومان توسط  بانک های عامل به این بخش پرداخت شده است.

فیاض گفت: در خصوص تعدیل نیرو در برخی از واحد های صنعتی مانند برفاب گفت: دلیلی برای تعدیل نیرو وجود ندارد و واحدهای صنعتی مستلزم به جذب نیرو هستند و اگر واحدی اقدام به تعدیل نیرو کرد نباید به سایر واحد های تولیدی تعمیم داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.