مدیر سابق آموزش و پژوهش سازمان مدیریت بحران کشور از ثبت رکورد ۱۰ هزار بازدید از کانال آپارات این سازمان خبر داد و گفت:در یک برنامه کشوری حدود یک‌پنجم جمعیت آموزش‌پذیر کشور آموزش اولیه مدیریت بحران را کسب می‌کنند.

یک‌پنجم جمعیت کشور آموزش اولیه مدیریت بحران می‌بینند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  علی بختیاری گفت: آمار تعداد بازدید کنندگان از کانال رسمی سازمان مدیریت بحران کشور در آپارات تا پایان روز گذشته ۵ دی ماه ۹۵ با عبور از ۱۰ هزار نفر بازدید به رکورد ۱۰ هزار و ۴۲۰ دست یافت.

وی افزود: پنجم دی ماه سالروز زلزله بم که به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و انسجام در اقدامات، امسال با شعار «آگاهی از مخاطرات طبیعی، ارتقای تاب آوری جامعه» برگزار شد.

وی افزود: همچنین کانال رسمی سازمان مدیریت بحران کشوردر آپارات رکورد ۱۰۴۲۰ بازدید را بنام خود ثبت کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: این سرویس ویدئویی به نشانی http://www.aparat.com/ndmo.ir که از ۲۶ شهریور سال جاری توسط اداره سمعی و بصری سازمان فعالیت خود را آغاز کرده که طی قریب ۴ ماه تعداد ۸۳ ویدئو شامل مصاحبه رئیس و معاونین سازمان، حوادث طبیعی مستند در ایران و جهان و فیلم های انیمیشنی آموزشی برای کودکان و بزرگسالان است.

وی با اشاره به گذشت حدود ۱۰۰ روز از راه اندازی کانال تلگرام سازمان به نشانی https://telegram.me/sazmanemodiriatebohranekeshvar تصریح کرد: تلاش ما این است که این کانال تلگرامی، به عنوان پربیننده ترین کانال تلگرام تخصصی مدیریت بحران کشور، بتواند در سریع ترین زمان ممکن آخرین اطلاعیه ها، اخطاریه ها، اخبار، رویدادها و تحلیل‌های این حوزه را از طریق تلفن همراه در اختیار مخاطبین قرار دهد.

بختیاری گفت: سازمان مدیریت بحران کشور به منظور ایجاد مدیریت یکپارچه در امر سیاستگذاری، برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی و انسجام در زمینه های اجرائی و پژوهشی، اطلاع رسانی متمرکز و نظارت بر مراحل مختلف مدیریت بحران در کشور ایجاد شده است.

مدیر سابق آموزش و پژوهش با تاکید بر اینکه این سازمان آموزش همگانی و تخصصی را سرلوحه برنامه های پیشگیرانه خود قرار داده است افزود: در نظر است در یک برنامه کشوری حدود یک پنجم جمعیت آموزش پذیر کشور آموزش اولیه مدیریت بحران را کسب نمایند که استان یزد به عنوان پایلوت در سال جاری به این مهم دست یافته است.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.