«آقای ترامپ، واقعا شما چه هدیه دوست داشتنی قبل از کریسمس به ما دادید؛ پیام صلح زیبای شما به جهان، آن هم به این شیوه منحصر به فرد و در زمان تولد عیسی مسیح!»

ایران، هدف بمب های هسته ای آمریکا!!

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از  جام نیوز؛ پایگاه آمریکایی "هافینگتون پست" (Huffington Post) با انتشار گزارشی به انتقاد از سیاست آمریکا در توسعه زرادخانه تسلیحات هسته ای خود و ابراز نظر اخیر دونالد ترامپ در این رابطه پرداخته است.

این گزارش تحت عنوان "کریسمس مبارک آقای رئیس جمهور منتخب: ۱۰ مکان که شما می توانید پس از شروع ریاست جمهوریتان در ۲۰ ژانویه هدف بمب هسته ای قرار دهید" منتشر شده است و ایران را در لیست این کشورها قرار داده است.

در این گزارش می خوانیم:

«آقای ترامپ، واقعا شما چه هدیه دوست داشتنی قبل از کریسمس به ما دادید؛ پیام صلح زیبای شما به جهان، آن هم به این شیوه منحصر به فرد و در زمان تولد عیسی مسیح!

واقعا خودِ حضرت مسیح هم نمی توانست بهتر از شما این موضوع را بیان کند؛ "تا موقعی که جهان در مقوله هسته‌ای سر عقل بیاید، ایالات متحده باید توانایی هسته‌ای خود را به‌طور عمده تقویت کند و گسترش دهد. "

و حتی بیشتر از این، وقتی که شما به روشنی اعلام کردید: "بگذارید این یک مسابقه تسلیحاتی باشد، ما آن ها را پشت سر میگذاریم. "

واقعا با چه چیز می توان بهتر از این کریسمس را تبریک گفت!؟

خوب، برای حمایت از شما، که "شاهزاده صلح" ما هستید، و احتمالا به زودی به دنبال مکان هایی خواهید بود که تمامی این قابلیت های توسعه یافته هسته ای را مورد استفاده قرار دهید، ما لیستی از اماکنی که شما می تواند به آن ها حمله هسته ای کنید را در اختیارتان قرار می دهیم:

۱. شما می توانید از بمب هسته ای برای سخت گرفتن بر ایران، سوریه و ... استفاده کنید.
ایران، سوریه، عربستان سعودی یا پاکستان و یا هر کشور دیگری که از تروریسم یا داعش حمایت می کند. اما نه، اگر سوریه را هدف بمب هسته ای قرار دهیم، ممکن است دوست عزیز شما روسیه، ناراحت شود و پاسخ ما را با حمله هسته ای بدهد و یک جنگ تمام عیار هسته ای درگیرد.

اگر به ایران حمله کنیم نیز آن ها احتمالا بلافاصله به اسرائیل حمله می کنند و ما با این اقدام جنگ جهان سوم را آغاز کرده ایم. گذشته از این که اصلا ما مطمئن هستیم که ایران بمب هسته ای ندارد و یا نمی تواند تسلیحات هسته ای به دست آورد؟

اگر به پاکستان حمله کنیم که سرشار از افراط گرایان است، پاکستان نیز جواب ما را با بمب هسته ای خواهد داد و در این صورت نیز یک جنگ هسته ای آغاز خواهد شد.

اگر به عربستان حمله کنیم؛ که هیچ وقت این کار را نمی کنیم چون آن ها منبع نفتی ما و متحدمان هستند، احتمالا به مکه یا مدینه آسیب وارد شود که مقدس ترین اماکن مسلمین هستند و عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.

شما می توانید از بمب هسته ای برای سخت گرفتن بر داعش استفاده کنید.
اما نه به نظر می رسد که این حرف به طور کلی به معنا باشد. کجا را می خواهید منفجر کنید؟ اورلاندو؟ سن برناریو؟ (اماکنی در آمریکا که داعش در آن عملیات تروریستی انجام داده است). اصلا چطور می تواند یک گروه ۵ یا ۱۰ یا ۱۰۰ نفره تروریستی را با بمب هسته ای منفجر کنید و در کنار هزاران و بلکه میلیون ها شهروند بی گناه کشته نشوند؟ نه این راه خوبی نیست.

در ادامه این گزارش مواردی مانند، کره شمالی، روسیه، چین، مکزیک، کوبا، فلسطین، عراق و  افغانستان طرح شده و غیر منطقی بودن چنین اقدامی مورد بررسی قرار گرفته و در آخر آمده است: «متاسفیم آقای رئیس جمهور؛ روشن است که شما از خواندن چنین گزارشی در ایام کریسمس خوشحال نخواهید شد. اما شاید با خواندن چنین اخباری تصمیم بگیرید که بر مسیری تمرکز کنید که آمریکا و جهان را محلی بهتر و امن تر برای زندگی همه مردم تبدیل خواهد کرد. »

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.