پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد و باید در دو جبهه بجنگد.

پرسپولیس باید برای جنگیدن در دو جبهه آماده شود/ تغییرات به صلاح نیست

قدس آنلاین - گروه ورزشی: مهاجم سال های گذشه پرسپولیس معتقد است وحید امیری و مهدی طارمی در نیم فصل اول عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و می توانند در ادامه فصل نیز مهره های کارآمدی برای پرسپولیس در ادامه فصل باشند.

ناصر محمد خانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگویی که با قدس آنلاین داشت، در خصوص پرسپولیس و شرایط حاکم بر آن صحبت هایی داشت که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

-  شرایط این روزهای پرسپولیس چگونه است؟
قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گویای این مساله است که این تیم توانسته در نیم فصل اول انتظارات را تا حدود بسیاری برآورده کند. البته طبیعی است که برخی کمبودها و ضعف ها نیز وجود دارد که در تعطیلات پیش رو فرصت خوبی در اختیار کادرفنی قرار گرفته تا این مسائل را به حداقل برساند و بتواند  تیم را با شرایط بهتری در نیم فصل دوم برای حضور در بازی هایی سخت آماده کنند.

- به نظر شما این تیم می تواند در نیم فصل دوم هم شرایط خوب اش را در نتیجه گیری تکرار کند؟
همان طور که می دانید کار در نیم فصل دوم برای همه تیم  ها از جمله پرسپولیس به مراتب سخت تر از نیم فصل اول است. با توجه به شناخت نسبی تیم ها از هم و با در نظر گرفتن این که برخی تیم ها در کورس برای قهرمانی هستند و برخی دیگر هم برای فرار از سقوط می جنگند، رقابت ها نزدیک و  امتیاز گرفتن ها سخت تر می شود. البته نباید فراموش کرد پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد و باید در دو جبهه بجنگد و این مساله خیلی مهم است و به همین دلیل پرسپولیس باید در نقل و انتقالات تلاش ویژه ای داشته باشد تا تیم اش را در مقایسه با نیم فصل اول قوی تر کند.

-  در مورد گزنیه هایی که در فصل نقل و انتقالات برای حضور در پرسپولیس کاندید شده اند، چه نظری دارید؟
من درست نمی دانم پرسپولیس چه نفراتی را می خواهد و برخی اسم ها را از طریق رسانه ها شنیده ام. پیشنهاد من این است که این خریدها باید براساس نیازها و کمبودها باشد تا سرمایه و تلاش ها برای موفقیت پرسپولیس بی ثمر نماند. در این میان سروش رفیعی می تواند مهره خوب و موثری برای پرسپولیس باشد.

-  از نظر شما این کمبودها در کدام پست ها احساس می شود؟
به اعتقاد من جز دروازه که دو دروازه بان خوب و مطمئن داریم در دیگر پست ها نیاز به تقویت احساس می شود. در خط میانی پرسپولیس یک بازی ساز خوب و یک بازیکن محوری و توپ پخش کن برای کمک تیم  می خواهد و در خط حمله نیز مهاجمی که بتواند در مواقع لزوم به کمک تیم بیاید. در خط دفاع هم با وجود نفرات خوبی که هستند اما نیاز به بازیکن جانشین برای محرومیت ها و مصدومیت های احتمالی که ممکن است به وجود بیاید، احساس می شود.

-  به عنوان کسی که سال ها در خط حمله پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته اید، عملکرد 4 مهاجم حال حاضر پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من وحید امیری و مهدی طارمی خیلی خوب بودند، البته می توانستند بهتر از این هم باشند که امیدوارم این اتفاق در نیم فصل دوم  رخ بدهد. علی علیپور هم بازیکن خوب و دونده ای نشان داده که در خدمت تیم است و تلاش زیادی داشته اما این تلاش منتج به گل نشده و باید برای نیم فص دوم تلاشش را برای رفع مشکل اش بیشتر کند، اما به نظر من پریموف مهاجم خارجی پرسپولیس در حد و اندازه های این تیم نشان نداده و از نظر من عملکردش چنگی به دل نزده است.

-  این روزها مشکل اصلی پرسپولیس بحث حواشی مدیریتی است که پرسپولیسی ها را نگران  کرده است، در این خصوص صحبتی ندارید؟
حواشی مدیریتی که پیش آمده می تواند به ضرر مجموعه تمام شود. اعتقاد من بر این است که در حال حاضر زمان خوبی برای ایجاد تغییر و تحول برای مدیریت در باشگاه نیست. اگر هم قرار است که تغییری ایجاد شود الان زمان مناسبی نیست و مسئولان وزارت ورزش باید به خاطر آرامش تیم و شرایط خاصی که نماینده ایران در آسیا دارد برای ایجاد آرامش در باشگاه کمک کنند. اگر قرار به تغییر طاهری است در حال حاضر زمان خوبی برای تغییرات نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.