اصفهان- مردم نیکوکار استان اصفهان ۱۹میلیارد و ۱۹۰میلیون تو مان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در قالب صند وق های صدقات کمک کردند.

جمع آوری ۱۹میلیارد و ۱۹۰میلیون تومان صدقه در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، معاون مشارکت های مردمی کمیته استان اصفهان از جمع آوری ۱۹میلیارد و ۱۹۰میلیون تومان، کمک مردم نیک اندیش  استان  طی ۹ماهه سال جاری به  منظور کمک به افراد نیازمند وکم بضاعت تحت پوشش امداد خبر داد.

عبدالرزاق میرزایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶میلیارد و ۴۰۰میلیون تو مان از کمک های خیر خواهانه مردم در قالب صندو ق های صدقات بزرگ، یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان از صندو ق های متو سط و ۱۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تو مان از صندو ق های کوچک خانگی جمع آوری شده است.

وی به کمک ۳۵۰ میلیون تومانی خیران در مراکز نیکوکاری استان  هم اشاره کرد و افزود: در این مدت از صندوق های الکترو نیکی  و سامانه آسان پرداخت نیز حدود یک میلیون تو مان کمک جمع آوری شده است.  

معاون مشارکت های مردمی کمیته استان اصفهان بابیان اینکه میزان جمع آوری کمک های مردمی، سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، افزود: بیش ترین میزان جمع آوری کمک های مردمی صدقات در این مدت  به شهر ستان های اصفهان، کاشان، نجف آباد و خمینی شهر اختصاص دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه امسال ۱۲هزار صندوق صد قات خانگی برای مشارکت مردم اضافه شده است، گفت : در این استان ۲۲هزار و ۲۵۱ صندوق صد قات بزرگ، ۱۰هزار و ۳۰۴صندوق متوسط و ۴۴۶هزار و ۷۶ صندوق کوچک برای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.