آیین افتتاحیه و نشست مطبوعاتی دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی دوشنبه بیستم دی ماه ۹۵ در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

آئین افتتاحیه دومین جایزه کالاهای فرهنگی برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از ستاد خبری دومین جایزه کالای فرهنگی، نشست خبری این جشنواره با حضور علی فریدونی؛   دبیر و مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دو تن از داوران جشنواره به منظور تشریح روند اجرایی دومین جایزه کالاهای فرهنگی با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه ۲۰ دی ماه در محل سالن کنفرانس شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پس از نشست خبری، مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۱ با حضور مقامات، مدعوین و هنرمندان در سالن نمایشگاهی شماره یک آغاز می شود.

دومین جایزه کالای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی با هدف شناسایی و تقدیر از خلاقان و نوآوران حوزه طراحی و تولید اسباب بازی، کتاب –اسباب بازی و نوشت افزار ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی پارپیرار در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با حمایت اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.