کارت‌ صد و چهاردهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

توزیع کارت‌ آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از سه شنبه‌

به گزارش «قدس آنلاین»،  صد و چهاردهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه به طور همزمان در ۱۹ شهرستان مختلف کشور شامل شهرستان‌های اصفهان، ایلام، اهواز، آمل، بیرجند، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، زنجان، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

  هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.