زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح آخرین جزئیات پیگیری پرونده قتل خانواده ۸ نفره ایرانشهری بیان کرد: نفر سوم و عامل اصلی قتل عام خانواده ۸ نفره ایرانشهری عصر جمعه در حالی که قصد خروج از مرز میرجاوه را داشت توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

آخرین جزئیات پیگیری قتل خانواده ۸ نفره ایرانشهری تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: نفر سوم و عامل اصلی قتل عام خانواده ۸ نفره ایرانشهری حدود ۳۰ دقیقه پیش در حالی که قصد خروج از مرز میرجاوه را داشت توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی عملیاتی که از حدود ساعت ۲ بامداد امروز توسط ماموران پلیس آگاهی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، دو نفر از عواملی که در قتل اعضای خانواده ۸ نفره ایرانشهری همکاری داشتند، دستگیر شدند و بلافاصله مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی افزود: در پی اعترافات این متهمان محل اختفای عامل سوم که در واقع عامل اصلی جنایت بود، شناسایی شد و بلافاصله ماموران جهت دستگیری وی به محل اختفا اعزام شدند.

رحیمی ادامه داد: در ادامه پیگیری‌ها ماموران ما عامل اصلی قتل را در حالی که قصد داشت از طریق مرز میرجاوه از کشور خارج شود، دستگیر کردند و یک قبضه سلاح و مقداری مهمات نیز از وی کشف و ضبط شد.

گفتنی است حدود ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه یکی از مأموران مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر که جهت اجرای طرح خوراندن قطره فلج اطفال به کودکان، در منزل روستائیان در روستای«آبادان» مراجعه کرده بود متوجه باز بودن درب منزل شده و در پی در زدن و عدم پاسخ از داخل منزل وارد منزل می‌شود که با جنازه ۸ نفر روبه‌رو می‌شود.

این فرد بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و مأموران به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد صاحب‌خانه به‌همراه همسر و ۲ فرزندشان و همچنین خواهر صاحب‌خانه و ۳ فرزندش که مهمان آنها بوده‌اند توسط شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.