دبیر طرح ملی تلاوت از پایان مهلت نام‌نویسی در پنجمین دوره این طرح خبر داد و گفت: نوجوانان تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارند آمادگی خود را برای شرکت در طرح ملی تلاوت اعلام کنند

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی طرح ملی تلاوت

 به گزارش «قدس آنلاین»،  طرح ملی تلاوت از سال ۱۳۹۱ به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد آغاز به کار کرد و تاکنون ۴ دوره از این طرح برگزار شده و بیش از ۵۰۰ قاری نوجوان در استان‌های مختلف تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

امسال نام‌نویسی در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت در استان‌های مختلف کشور همچون کاشان، تبریز، زاهدان، کرمانشاه، اراک، عنبرآباد، جیرفت، ساری، شهرکرد، همدان، تهران، پاکدشت، کرج، مشهد، شادگان، کرمان، گنبد کاووس، قشم، بندرعباس، کیش، قزوین و بوشهر از اوایل آبان‌ماه آغاز شد و با توجه به لزوم تبلغیات بیشتر و درخواست‌های استان‌ها مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به  رشد کمی و کیفی طرح ملی تلاوت، اظهار داشت: این طرح با وجود کمبود اعتبارات به فعالیت خود ادامه داده است و سعی داشته به تربیت قاریان توانمند در کشور بپردازد.

وی با اشاره به پایان نام‌نویسی در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت، خاطر نشان کرد: نام‌نویسی در این طرح تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ دی‌ماه به اتمام می‌رسد و این زمان قابل تمدید نیست.

مقدم‌کیا به تعداد متقاضیان شرکت در این طرح اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود هزار نفر آمادگی خود برای حضور در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت را اعلام کرده‌اند که البته پس از پایان زمان ثبت‌نام با توجه به ضرورت استعدادیابی نوجوانان در زمینه‌های قرآنی سطح تلاوت‌های متقاضیان مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت کسب حد نصاب امتیاز به طرح ملی تلاوت می‌پیوندند در غیر این صورت افراد مستعد در یکی از طرح‌های ابرار و ملکوت شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند با مراجعه به مؤسسات مجری این طرح در استان‌های خود و یا سایت طرح ملی تلاوت اقدام به ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.