۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 493300

لیونل مسی و لوئیس سوارز در پایان هفته ۱۸ لالیگا هر کدام موفق به زدن ۱۴ گل برای بارسا شده اند و به طور مشترک در صدر جدول گلزنان قرار دارند.

سوارز-مسی؛ مرگبارترین زوج تهاجمی دنیا

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا شب گذشته موفق شد در نوکمپ با ۵ گل لاس پالماس را در هم بکوبد. سوارز دو گل و مسی نیز در این بازی یک گل به ثمر رساندند تا هر دو در جدول گلزنان ۱۴ گله شوند. کریستیانو با ۱۱ گل زده و دو بازی کمتر این دو مهاجم را تعقیب می کند.

نگاهی به دیگر زوج های تهاجمی دنیا نشان می دهد که سوارز و مسی، فعلا مرگ بارترین و خطرناک ترین زوج حال حاضر دنیا هستند.

پس از مسی و سوارز که در مجموع در ۳۲ بازی هر کدام ۱۴ گل به ثمر رسانده اند، زوج کاوانی و لوکاس مورا از پاری سن ژرمن قرار دارند که به ترتیب ۱۸ و ۶ گل در ۳۸ بازی به ثمر رسانده اند.

به نقل از ورزش سه، کاستا و هازارد از چلسی، ۱۴+۹ گل در ۳۸ بازی، هری کین و دله آلی از تاتنهام، ۱۳+۱۰ گل در ۳۹ بازی، الکسیس ساچز و والکات از آرسنال، ۱۴+۸ گل در ۳۷ بازی، ژکو و صلاح از رم، ۱۳+۸ گل در ۳۵ بازی، اوبامیانگ و دمبله از دورتموند، ۱۶+۴ گل در ۳۰ بازی، پله آ و بالوتلی از نیس، ۱۰+۸ گل در ۲۸ بازی، لواندوفسکی و روبن از بایرن، ۱۲+۵ گل در ۲۶ بازی، فالکائو و لمار از موناکو، ۱۱+۶ گل در ۲۹ بازی، زلاتان و ماتا از یونایتد، ۱۳+۴ گل در ۳۴ بازی، رونالدو و بنزما از رئال، ۱۱+۵ گل در ۲۴ بازی، آگوئرو و استرلینگ از سیتی، ۱۱+۵ گل در ۳۲ بازی و در نهایت ایگواین و دیبالا از یوونتوس با ۱۲+۴ گل در ۲۹ بازی، در رده های بعدی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.