هیپنوتیزم آخرین راهکاری است که در لیگ باشگاهی مکزیک برای افزایش بازدهی هرچه بیشتر بازیکنان و گلزنی آنها به کار گرفته شده و ظاهرا نتایج پرباری برای مهاجمان مکزیکی به همراه داشته است.

گلزنی مهاجمان با هیپنوتیزم/ روشی که یک بازیکن خبرساز عامل شهرتش شد!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: تیم خاگوارس از ایالت چیاباس از ترس اینکه همچون دوره های قبلی مجبور به تلاش بی وقفه برای بقا در دسته برتر شود، به یک مختصص هیپنوتیزم مراجعه کرده تا بازیکنانش از نظر روانی آمادگی پیروز شدن در دیدارهای بعدی را پیدا کنند. خود این باشگاه در اکانت توئیتر خود از برگزاری جلسات هیپنوتیزم برای بازیکنان تیم خبر داده و ویدئوهایی از این جلسات را هم منتشر کرد که در یکی از انها کریستیان برموندس مهجم این تیم بعد از چند دقیقه درمان ذهنی توسط فردی که او را هیپنوتیزم کرده، از جایش بلند شده و با انرژی مضاعفی که بدست آورده، توپ را از روی ضربه ایستگاهی در کنج دروازه قرار می دهد.

این سیستم که پیشتر در کشورهای اروپایی هم برای بهبود عملکرد ورزشکاران رواج داشته، در فوتبال مکزیک به لطف آندره پیر ژینیاک مهاجم فرانسوی مد شده است. مهاجم تیگرس بعد از اینکه تیمش را به قهرمانی در تورنمنت آپرتورا رسانده و حین جشن های قهرمانی خود را از بالای یک پشت بام به داخل یک استخر پرت کرده بود، به شهرت فراوانی دست یافت.

در 15 مسابقه آغازین تورنمنت آپرتورا، او پنج گل به ثمر رسانده و بعد دو ماه در گلزنی به حریفان ناکام نشان داده بود. برای قراردادن دوباره او در مسیر گلزنی به راه حلی جدی نیاز بود و ژینیاک تصمیم به استخدام جان میلتون مختصص هیپنوتیزم گرفت. میلتون در این کشور از شهرت فراوانی برخوردار است و به دلایلی که برای هیچکس مشخص نیست به سوالات خبرنگاران به صورت سوم شخص جواب می دهد.

مهاجم فرانسوی او را برای چند جلسه هیپنوتیزم با خودش به مونتری برده و توانست پنج گل در چهار بازی پلی اف برای قهرمانی تیمش در آپرتورا به ثمر رساند. از این تعداد گل، سه گل در اولین بازی که بعد از جلسه هیپنوتیزم برگزار شده بود، به ثمر رسیدند. تا روز قهرمانی تیگرس در اواخر ماه دسامبر سال 2016، نام ژینیاک همیشه به عنوان گلزن این تیم در بازی های بعدی ثبت شد.

در دیدار نیمه نهایی مقابل لئون مهاجم تیم ملی فرانسه برای خوشحالی گلش به سمت بازیکنان حاضر روی نیمکت رفته و ادای کارهایی که در جلسات هیپنوتیزم جان میلتون انجام می داده را تکرار کرد. بلافاصله با حرکت دست او، همه بازیکنان روی زمین دراز کشیده و خوابیدند.

تصاویر این ویدئو در سراسر شبکه های اجتماعی و اینترنت منتشر شد و حالا بعد از قهرمانی تیگرس ظاهرا همکاری ژینیاک و میلتون نیز متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. در این جلسات هیچ اتفاق جادویی و غیرطبیعی رخ نمی دهد و متخصصان تنها از نظر ذهنی و روانی تلاش می کنند تا بازیکنان را آماده کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند. بعد از ژینیاک و خاگوارس، بعید نیست که دیگر تیمهای مکزیکی هم به این شیوه تمرینی روی بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.