کاپیتان کلمبیایی موناکو از سه پیشنهاد وسوسه انگیز چینی‌ها سخن به میان آورد که هر سه را رد کرد.

واکنش فالکائو پس از رد پیشنهاد نجومی چینی ها

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از سان، رادامل فالکائو در دو فصلی که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچستریونایتد و چلسی به میدان رفت، ناامید کننده ظاهر شد.

او بعد از حضور ناکام در لیگ جزیره به فوتبال فرانسه برگشت تا بازهم پیراهن موناکو را بر تن کند. این بازیکن کلمبیایی در بازگشت به موناکو بسیار خوب ظاهر شد. او توانسته در فصل جاری ۱۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.

با توجه به نمایش عالی فالکائو، او چند پیشنهاد از سایر تیم‌ها از جمله لیگ چین داشته است. او در این زمینه گفت: سه پیشنهاد وسوسه انگیز و بسیار خوب از لیگ چین داشتم. نه گفتن به چنین پیشنهادهای بسیار سخت است اما هر سه بار پاسخ منفی دادم.

به نقل از ایسنا، فالکائو ادامه‌ داد: نه تنها من بلکه برای باشگاه موناکو هم سخت بود که به پیشنهادهای وسوسه انگیز چینی‌ها پاسخ منفی بدهد. چینی‌ها پیشنهادهای بسیار بالایی دادند اما چون من به دنبال کسب جام و موفقیت با موناکو هستم، در این تیم باقی ماندم. می‌خواهم  دوباره به‌ آمادگی ۱۰۰ درصد برسم و این هدف اصلی ام از ماندن در موناکو بود.

فالکائو در دو فصل اخیر، پنج بار از ناحیه زانو آسیب دیده است و این باعث شده تا نتواند عملکرد خوبی از خود نشان بدهد. موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه با درخشش فالکائو بسیار خوب ظاهر شده و با ۴۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.