مربی سرشناس بلغارستانی که اخیرا برای شناخت بیشتر از امکانات والیبال ایران به تهران سفر کرده بود پرده از زندگی شخصی خود برداشت.

۵ نکته از زندگی شخصی کاندیدای سرمربیگری ایران/ استویچف: مادرم تنها یک هفته زمان نیاز داشت تا به آرزویش برسد

به گزارش قدس آنلاین، رادوستین استویچف ۴۷ ساله  را باید حالا یکی از سرشناس ترین مربیان حال حاضر والیبال جهان دانست. چهره ای که رسما از سوی دو فدرسیون لهستان و ایران برای هدایت تیم های ملی این کشورها کاندید شده است و البته که منابع خبری از نزدیکی استویچف به نیمکت لهستان خبر می دهند.

به نقل از والیبال ایران، این مربی بلغاری که حالا بیشتر از همیشه در مرکز توجهات قرار گرفته است، اخیرا در مصاحبه ای به نکات جالبی زندگی شخصی اش اشاره کرده که در ادامه می خوانید:

۱ - سیاست ؟ 
از دنیای سیاست پیشنهادهای زیادی داشتم اما همه آنها را رد کردم و قصد ندارم پست سیاسی قبول کنم. باید مردم غنی و مستقل وارد سیاست شوند. البته در حال حاضر از جایی هم درآمدی ندارم و برای تامین زندگی روزمره خانواده ام مجبورم کار کنم.

۲ - زبان؟
باور بکنید یا نکنید، من به شش زبان زنده دنیا صحبت می کنم.

۳ - زندگی بدون والیبال؟
آرامش بیشتری خواهم داشت. برای مسافرت و گشتن با دوستان و انجام برخی کارهای جالب هم فرصت کافی پیدا می کنم. اینگونه با آدرنالین کمتر، احساسات کمتر و هیجان کمتر متعادل تر خواهم بود.

۴ - سخترین لحظه در زندگی کاری ات کدام بود؟
می توانم به اولین سال کاری ام در ایتالیا اشاره کنم، به محض رسیدن کارمان را با تیمی شروع کردیم که در واقع یک هفته قبل از مسابقات قهرمانی تشکیل شده بود. ما با همدیگر فقط چهار یا پنج جلسه تمرین کردیم و مسابقات آغاز شد. متاسفانه در همان ایام مادرم که از قبل خیلی بیمار و البته موتور محرکه خانواده بود در اثر یک نوع سرطان از دنیا رفت.

اگرچه ما هشت سال با  این بیماری جنگیدیم اما سرانجام او را از دست دادیم. در واقع من پس از مسابقه نیمه نهائی بدون درنگ با هواپیما به صوفیه رفتم و خوشبختانه در حالی که او در قید حیات بود توانستم زیارت اش کنم اما او روز بعد جان به جان آفرین تسلیم کرد و پس از مراسم خاکسپاری مجبور بودم بازیهای نهائی را ادامه دهم. مادرم دلش می خواست مرا با قهرمانی ایتالیا ببیند و برای رسیدن به این آرزو تنها به یک هفته زمان نیاز داشت اما ...

۵ -بی وفائی و بخشش؟
آیا من اغلب با بی وفائی روبرو می شوم؟ بلی. اغلب بخصوص در بلغارستان این امر درست مثل یک ورزش ملی است. آیا من مرتکبین این امر را می بخشم؟ اشتباه ها راهمیشه میبخشم. اما بی وفائی ها راهرگز ! بخصوص وقتی کسی در مورد من بی وفائی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.