فیلیپ کوتینیو، ستاره لیورپول مدعی شد که علاقه ای به پیوستن به بارسلونا ندارد و می‌خواهد این تیم را به همراه لیورپول شکست دهد.

فیلیپ کوتینیو: می‌خواهم با لیورپول بارسا را شکست دهم

به گزارش قدس آنلاین هافبک برزیلی قراردادش با این تیم را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و این در حالی بود که نیمار در تلاش بود او را راضی به حضور در بارسلونا کند. کوتینیو در نهایت ترجیح داد در لیورپول بماند و به عنوان عضوی از تیم کلوپ فعالیت کند.

او در این رابطه گفت: من به این ایمان دارم که وقتی جایی پیدا می‌کنید که می‌توانید خود را نشان دهید، بدون ترس بازی کنید، با تمام توانایی خود بازی کنید ، باید در آن تیم بمانید. لیورپول برنامه های خاص خود را دارد. می‌خواهد به صدر بازگردد و آنها به این هدف ایمان دارند.

وی افزود: من هم می‌خواهم بخشی از این برنامه باشم. از مالک گرفته تا مربی و هم تیمی‌هایم. هیچ چیزی نیست که ما را از رقابت با باشگاه های بزرگ متوقف کند. باشگاه‌های انگلیس، باشگاه‌های اروپا. بله باشگاه هایی مثل بارسلونا. چرا که نه؟

کوتینیو ادامه داد: لیورپول یک باشگاه بزرگ است. از ابتدای حضورم در انگلیس به خاطر دارم که همه چقدر به من کمک کردند، مثل یک خانواده. از من استقبال کردند و احساس راحتی داشتم. مدت طولانی است که اینجا احساس راحتی دارم. خانواده ام اینجا راحت هستند و شکی در این نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.