۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 497449

فیلم سینمایی 117 دقیقه‌ای «شکاف» با فروشی بیش از 40 میلیون دلار در هفته اخیر، صدرنشین جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی هفته اخیر ‌هالیوود شد.

«شکاف» در صدر فروش هالیوود

قدس آنلاین - «شکاف» ساخته ام.نایت شایامالان است که ربوده‌شدن 3 دختر جوان توسط مردی با 23 هویت رسمی ‌گوناگون را روایت می‌کند. جیمز مک‌اوی، آنیا تیلور جوی و هیلی لوریچاردمون از نقش‌آفرینان حاضر در این اثر هستند.

قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های سینمایی «xxx» تحت عنوان «بازگشت سندرکیج» با هنرمندی وین دیزل که در هفته اخیر 20 میلیون دلار فروش داشته، جایگاه دوم این جدول را به خود اختصاص داده است. این اثر 117 دقیقه‌ای به کارگردانی دی جی کاروسو، زنده‌ماندن معجزه‌آسای سندرکیج از گیر و دار قسمت قبل و بازگشت وی به صحنه مبارزه را به نمایش می‌کشد. دانی ین و دیسپیکا پادوکن در این قسمت همبازی وین دیزل هستند.

در سومین رتبه این جدول شاهد حضور «نقش‌های پنهان» تئودور ملفی هستیم که فیلمنامه آن بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است. این درام تاریخی و بیوگرافی 127 دقیقه‌ای با بازی تاراجی چی هنسون، اکتاویا اسپنسر و ژنل مونای داستان تیمی ‌متشکل از 3 زن سیاهپوست را به تصویر می‌کشد که اطلاعات محاسباتی و ریاضیاتی موردنیاز برای اولین مأموریت موفق فضایی ناسا را تأمین می‌کنند. فروش این اثر در هفته اخیر بیش از 16 میلیون دلار بوده است.

انیمیشن کمدی «آواز بخوان» با موضوعی تازه و جذاب و فروش 9 میلیون دلاری در هفته گذشته جایگاه چهارم این جدول را به خود اختصاص داده است. کرستفر لردلت و گارنت جنینگز در همکاری مشترک خود جهانی تازه از حیوانات را ساخته‌اند که برای یک موسیقی خوانندگی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در این رقابت از صدای هنرمندانی چون متیو مکاناهی، ریس ویترسپون و سث مک‌فارلین استفاده کرده‌اند.

اما جایگاه پنجم به «لالالند» اختصاص یافته است؛ درام موزیکالی که رکورددار نامزدهای اسکار است و جوایز گلدن‌گلوب را درو کرده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.