افشاگری اخیر یک نشریه فرانسوی در خصوص همسر نامزد منتخب جناح راست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، موجب ایجاد دردسر برای وی و این جناح شده است.

افشاگری نشریه فرانسوی درباره همسر یک مقام سیاسی

به گزارش قدس آنلاین، در فاصله کمتر از سه ماه مانده به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه، افشاگری‌ها علیه «پنلوپه فیون» همسر «فرانسوا فیون» نامزد جناح راست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 این کشور برای نخست‌وزیر سابق فرانسه و این جناح دردسرساز شده است.

نشریه فرانسوی «کنر آنشینه» اخیرا طی گزارشی اعلام کرد که همسر فرانسوا فیون به مدت 8 سال مشاور پارلمانی فرانسوآ فیون بوده و طی این مدت 500 هزار یورو حقوق دریافت کرده است.

فرانسوآ فیون در واکنش به این اخبار آنها را شایعاتی خوانده که با هدف متزلزل کردن جایگاه او منتشر شده و اعلام کرده که به این شایعات واکنشی نشان نمی‌دهد.

هفته‌نامه «کنر آنشینه» طی گزارش خود مدعی شده که همسر فیون طی این 8 سال کار نکرده و تنها از پارلمان حقوق دریافت کرده است.

براساس این گزارش، اشتغال به کار همسر نمایندگان پارلمان فرانسه به لحاظ قانونی هیچ اشکالی ندارد اما اینکه آیا خانم پنلوپه فیون طی این مدت واقعا کار کرده یا خیر بر عهده دادگاه و قضات فرانسوی است.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.