قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: مسئولین گزارش فعالیت‌های خود را برای مردم بازگو کنند و انتقادات مردم را باجان و دل بپذیرید و مهم‌ترین حرکت مسئولین باید اطاعت از رهبری و کار برای جامعه باشد.

مهمترین حرکت مسئولین اطاعت از رهبری و کار برای جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، امام‌جمعه قوچان صبح سه‌شنبه در دیدار با مسئولین شهرستان قوچان به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: با حرکت امام خمینی(ره) و همراهی مردم در ۳۸ سال گذشته تحولی در دنیا ایجاد شد و مدیریت جدیدی به نام ولایت مطلقه فقیه به جهان اسلام و شیعه معرفی شد.

وی بیان اینکه این انقلاب توانسته است از گردنه‌های صعب‌العبور به‌خوبی عبور کند و به پختگی کامل برسد گفت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از تفکرات، اندیشه‌ها و خرد ورزی قیام امام حسین (ع) بود که با یک عشق همراه با تفکر بنانهاده شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به این مطلب که امروز آمریکایی‌ها در تمام معادلات خود از نام ایران استفاده می‌کنند تصریح کرد: گاهی اوقات انقلاب اسلامی را در کارها و فعالیت‌های عمرانی مقایسه می‌کنند ولی این انقلاب در جایگاه بزرگ‌تری همچون جامعه بین‌المللی مطرح و شناخته‌شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که مسئولین گزارش فعالیت‌های خود را برای مردم بازگو کنند و انتقادات مردم را باجان و دل بپذیرند گفت: مهم‌ترین حرکت مسئولین باید اطاعت از رهبری و کار برای جامعه باشد.

امام‌جمعه قوچان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نکات نظام اسلامی رکن ولایت است که باید از آن دفاع و در هیچ زمانی از آن کوتاه نیامد، زیرا دشمنان در حال ضربه زدن و مخدوش کردن چهره رهبری انقلاب هستند و در این راه از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنند.

وی با اشاره به چراغانی و نصب پلاکاردهای مناسب در سطح شهر قوچان توسط مجموعه شهرداری خاطرنشان کرد: در برنامه‌های دهه فجر بالندگی ایجاد کنید و با برگزاری برنامه‌های جشن و شادی در این ایام روحیه شورونشاط اجتماعی را افزایش دهید تا مردم جامعه احساس شادمانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.