بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: این استان برای پیروزی انقلاب، ۱۵ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که این شهدا امروز به عنوان سند افتخار، بیانگر مجاهدت و ایثارگری های مردم استان هستند.

شهدای انقلاب سند افتخار و بیانگر مجاهدت مردم استان هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سیدحسن مرتضوی صبح پنج شنبه در آئین نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم و یادواره شهدای انقلاب اظهار داشت: در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ نظام اسلامی با رای قاطع مردم مستقر شد و انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس هم با تقدیم هزاران شهید، مرحله تثبیت خود را پشت سر گذاشت. 

وی بیان کرد: امروز هم شاهدیم که در سایه مجاهدت و ایثار و تلاش رزمندگان در جبهه مقاومت اسلامی، جوانان غیور و برومند بلاد اسلامی وارد میدان شده اند.

وی اظهارداشت: از ایران اسلامی هم جمع کثیری از مشتاقان حضور در جبهه مقاومت به سوریه اعزام شدند که در مناطق سخت این نبرد مسئولیت پذیرفته و با استفاده از تجربیات دفاع مقدس از حریم اهل بیت علیهم السلام صیانت کردند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) با اشاره به شهادت ۶ شهید مدافع حرم از خطه خراسان شمالی افزود: امروز شهدای مدافع حرم شهدای شکل گیری تمدن اسلامی هستند و امیدواریم این خون های پاک ریخته شده در راستای اتحاد جماهیر اسلامی، اهداف اسلامی را محقق کند و شاهد اتحاد  جماهیر اسلامی باشیم.

سردار مرتضوی به تقارن سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: پیام این تقارن این است که اگر خواهان تداوم و حضور در مسیر شهدا هستیم باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.