رشتخوار - فرماندار رشتخوار گفت: امنیت امروز کشور مدیون رشادت های شهدای نیروی انتظامی است که در پرتو ایثار و از خود گذشتگی این عزیران جامعه در امنیت بسر می برد.

امنیت کشور مدیون رشادت های شهدا است

به گزارش قدس انلاین عصر پنج شنبه خالقداد عرب در مراسم اولین یادواره ۹شهید نیروی انتظامی رشتخوار که در حسینیه با حضوراهالی، ائمه جمعه رشتخوار،فتح آباد و خواف و خانواده های شهدای این شهرستان  برگزار شد افزود: شهدا اجازه ندادند که حرف ولی و امام زمانشان روی زمین بمانند و به خوبی به تکلیفشان عمل کردند.

  وی در ادامه سخنانش ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمائی با شکوه ۲۲ بهمن گفت:با حضور با شکوه در راهپبیمایی روز۲۲ بهمن، حمایت خود را از نظام و رهبری بار دیگر به اثبات برسانند.

نیروی انتظامی امانتدار خون شهدا است

 در این مراسم همچنین فرمانده نیروی انتظامی رشتخوار  قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مرهون مجاهدتهای شهدا، ایثارگران و جانبازان و صبرو تحمل خانواده های معظم آنها عنوان کردو افزود: این اقتدار حاصله سبب شده تا هیچ قدرتی جرات کوچکترین چشم زخم به مملکت و نظام ما را نداشته باشد.

سر هنگ ابو الحسن وفایی  ضمن تقدیر از خانواده های شهداو مردم و مسئولان در برگزاری اولین یاد واره شهدای نیروی انتظامی رشتخوار گفت: نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادها، از ارکان اصلی تامین امنیت کشور هستند  و در این راستا شهدای زیادی تقدیم انقلاب و آرمانهای ارزشمند آن کرده اند

وی گفت:باب شهادت در نیروی انتظامی باز بوده و با توجه به پیچیدگی ماموریت ها پرسنل آن هر لحظه آماده جافشانی و از جان گذشتگی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه هستند.

سرهنگ وفایی در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی امانتدار خون شهدا بوده و امنیت جان، ناموس و مال مردم در گرو امانت داری وئ محافظت شبانه روزی نیروی انتظامی است.

تکریم خانواده شهدا وظیفه است

امام جمعه خواف هم در این مراسم  در این مراسم با تبریک دهه فجر و سی و هشتمین سالگر د  پیروزی  انقلاب اسلامی اظهار داشت: حفظ دستاوردهای والای شهدا، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و توجه به شأن و منزلت آن‌ها وظیفه همه است.

 حجت ا لاسلام رمضانی  با اشاره به این که شهید در نزد خداوند جایگاه والایی دارد و در آنجا روزی می‌خوردگفت: شهد شیرین شهادت در نزد خدا والاست.

وی گفت : شهدا با خدا معامله کرده اند  وشهادت بزرگترین افتخار جامعه بشری و از نعمت های بزرگ خدا است.

امام جمعه خواف بیان کرد :مقام شهادت نصیب کسانی می شود که با خدا معامله کرده باشند و باب شهادت هم بسته نیست.
وی خواستار قدر دانستن نعمت انقلاب و ولایت و مقام معظم رهبری  شد و گفت:ادامه  دادن راه امام ره و شهدا کشور را از گزند دشمنان مصون نگه می دارد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های شهدای نیروی انتظامی،مسئولین و مردم با ادای احترام در مزار شهدای شهر رشتخوار، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کرده  و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

رشتخوار خراسان رضوی 86 شهید و 200 ایثار گر تقدم انقلاب اسلامی کرده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.