سرمربی بارسلونا معتقد است که بازیکنانش بیش از دیگر بازیکنان با خطا و محرومیت‌ رو به رو می شوند.

انریکه: بیشترین خطا روی بازیکنان ما و بیشترین محرومیت‌ها برای ماست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته بیست‌ویکم لیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی سختی برابر اتلتیک خواهیم داشت. اگر بتوانیم از پرس حریف عبور کنیم، به فضاهای خالی دست پیدا خواهیم کرد.  باید خیلی مراقب باشیم. دو تیم از بازی هم شناخت دارند.

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت بازیکنان آسیب‌دیده اظهار کرد: هنوز حضور آندرس اینیستا و سرخیو بوسکتس در کنار تیم مشخص نیست. باید دید در چه شرایطی خواهند بود. اگر بتوانند ما را همراهمی کنند، خبر خیلی خوبی خواهد بود.

انریکه در مورد بازیکنانش گفت: بیشترین خطا روی بازیکنانم انجام می شود و بیشترین محرومیت ها به آنها اختصاص پیدا می‌کند. تنها چیزی که خواهانش هستیم، بازی کردن است. تنها می‌توانم بازیکنانم را تحسین کنم چون در موقعیت های زیادی باید کاملا خودشان را کنترل کنند.

سرمربی اسپانیایی که اتفاقات ویسنته کالدرون را نگران کننده نمی‌داند، افزود: در لیگا تقریبا روند ثابتی داریم و به همین خاطر در رتبه های بالا قرار گرفتیم. باید این روند همیشگی باشد تا در جایگاه بهتری قرار بگیریم. این یعنی فوتبال در سطح بالا. در بازی های کوپا دل ری مانند دیدار برابر اتلتیکو ممکن است تحت فشار قرار گیرید. فلسفه باشگاه مالکیت توپ است. من نیز این را می پسندم. هدفمان کنترل بازی است. در این شرایط بهتر می توان موقعیت ایجاد کرد.

به نقل از ایسنا، انریکه درباره شانس بارسلونا برای قهرمانی در لیگا گفت: در هفته بیست و یکم قرار داریم و اگر بتوانیم به رتبه های بالایی صعود کنیم شانس قهرمانی خواهیم داشت. تیم های بالایی جدول، امتیاز از دست خواهند داد. ۱۰ هفته پایانی اهمیت زیادی دارد و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد.

او در پایان در رابطه با توانایی های لیونل مسی اظهار کرد: مسی برای انجام هر کاری در زمین آماده است. دوست دارم او را نزدیک به دروازه قرار دهم چون در این بخش فضای کمی وجود دارد و تعیین کننده است. اگر به او در میانه میدان نیاز داشته باشیم برای توپ گیری کمک می کند. او بازیکن توانمندی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.