۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 502043

خط قرمز- کاهانی مقدم: جوان ۳۵ ساله‌ای که گرداننده یک باند سرقت منزل در مناطق غربی مشهد بود، پس از دستگیری به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

اعتراف سرکرده سارقان غرب مشهد به دزدی از ۵۰ خانه

قدس آنلاین -  جوان ۳۵ ساله‌ای که گرداننده یک باند سرقت منزل در مناطق غربی مشهد بود، پس از دستگیری به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان دایره آگاهی کلانتری سناباد مشهد در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی واقع در غرب این شهر با بررسی دقیق چند محل سرقت و استفاده از سرنخ‌های به جا مانده از سارقان موفق به چهره زنی یکی از عاملان اصلی سرقت‌ها در حوزه استحفاظی خود شدند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: این مأموران در حال انجام تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان بودند که با همکاری تعدادی از اهالی بلوار شهید دستغیب مشهد متوجه حضور آنان در این منطقه به قصد سرقت شده و به سرعت در محل حضور یافتند و با کمک شهروندان یکی از سارقان را که جوان ۳۵ ساله‌ای می‌باشد، به دام انداختند اما همدست او موفق شد از صحنه متواری شود.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه با توجه به شواهد و ادله غیرقابل انکار ضمن معرفی همدست خود به مأموران به ارتکاب بیش از ۴۰ فقره سرقت از منازل مسکونی واقع در منطقه الهیه، قاسم‌آباد و بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد با همدستی این فرد اعتراف کرد.

رئیس پلیس مشهد گفت: این متهم در ادامه اعترافات خود همچنین دستبرد به بیش از ۱۰ منزل مسکونی در حوزه استحفاظی کلانتری سناباد،   بلوار جانباز، سرافرازان و صیاد شیرازی را به گردن گرفت و گفت که این سرقت‌ها را به تنهایی انجام داده است.

به گفته سرهنگ بوستانی این متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و تحقیقات گسترده پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده و نیز شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و مالخران اموال مسروقه در حالی ادامه دارد که مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در مخفیگاه سرکرده این باند کشف شده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.