۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 503477

مدافع پرسپولیس به خاطر برخورد سنگ بعد از بازی با استقلال دچار ضربه مغزی خفیف شده و با اعلام برانکو ایوانکوویچ احتمال بازی کردنش مقابل سپاهان یک درصد است.

مدافع پرسپولیس ضربه مغزی شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از بازی استقلال و پرسپولیس بود که از سوی تماشاگران استقلال سنگی به سمت محمد انصاری مدافع پرسپولیس پرتاب شد. انصاری به خاطر برخورد این سنگ به آمبولانس منتقل شد تا درمان روی او صورت بگیرد.

این موضوع ناراحتی شدید برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را در پی داشت. برانکو در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره وضعیت محمد انصاری گفت: خوشحالم که درباره انصاری سئوال پرسیدید. انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچکس سراغی از او نگرفت.

وی گفت: یک گروه از تماشاگران با سنگ مستقیم به پیشانی محمد زدند. خدا را شکر ضربه ای که به سر محمد خورد با تفسیر پزشکان ضربه خفیفی بود. اگر این سنگ به گیجگاه انصاری می خورد، او کور و معلول می شد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درخواستی از باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و گفت: امیدوارم باشگاه شکایت خودش را علیه کسانی که این کار را کردند انجام بدهد.

برانکو در خصوص اینکه آیا انصاری به بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان می رسد یا خیر، گفت: خوشبختانه آنطور که اعلام شد محمد ضربه مغزی خفیف داشته ولی 99 درصد در بازی آینده ما نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.