اصفهان- رئیس اداره کل فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آثار منتخب چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در ۱۵۶ مرکز آموزش استان اصفهان و در ۳۶ منطقه آموزش و پرورش به نمایش گذاشته می شود.

اکران آثار منتخب جشنواره فیلم رشد در ۱۵۶ مرکز آموزش استان اصفهان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد اسماعیل زاده پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد اصفهان، افزود: چهل و ششمین دوره نمایش و پخش و مرور آثار منتخب جشنواره فیلم رشد از ۳۰ بهمن ماه لغایت ۵ اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این فیلم ها در قالب موضوع های علمی، آموزشی و تربیتی می باشد، اظهارکرد: مرور و پخش آثار منتخب این جشنواره با هدف توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی و برنامه درسی در مجموعه آموزش و پرورش، تولید فیلم های آموزشی و تربیتی توسط دانش آموزان، تحث پوشش قرار دادن دانش آموزان استان و جذب مخاطب بیشتر در این جشنواره، شناسایی و انتخاب فیلم های آموزشی علمی، تربیتی و بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش، تنوع بخشی به محورهای یادگیری در فرایند تعلیم و تربیت انجام می شود.

رئیس اداره کل فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: امروزه نقش رسانه های تصویری و به ویژه فیلم در فرایند تولید علم و تسهیل و جذاب کردن محیط یادگیری یک نقش غیر قابل انکار است

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره در استان اصفهان، نقش فیلم آموزشی و تربیتی در فرایند یاددهی دانش آموزان را نهادینه خواهیم کرد.
اسماعیل زاده ادامه داد: فیلم های چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد برای هر سه مقطع آموزشی و در ۵ گروه علمی و آموزشی، مستند، پویا نمایی و انیمیشن، تربیتی و داستانی بلند و تربیتی و داستانی کوتاه می باشد.
وی اضافه کرد: در طول برگزاری این جشنواره ۶۰ فیلم منتخب در مراکز آموزشی و پرورشی به نمایش در می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.