۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: 509214

بارسلونا یک هفته است که مذاکرات ابتدایی خود با خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی سویا را شروع کرده است.

مذاکرات بارسلونا و سامپائولی کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، هرچند لوئیس انریکه شب گذشته در نشست خبری پس از بازی با خیخون خبر از جدایی خود از بارسا در فصل آینده داد ولی مدیران این باشگاه از چندی پیش مطلع بودند که انریکه قصد تمدید قراردادش را ندارد و از همان زمان در پی پیدا کردن بهترین جانشین برای او هستند.

هرچند از ونگر، آلگری، اوزه بیو، کومان و والورده به عنوان گزینه های مربیگری بارسا یاد می شود ولی حقیقت این است که کاتالان ها بیش از هر کسی به سامپائولی علاقه مند هستند. مربی آرژانتینی که سال گذشته تیم ملی شیلی را قهرمان کوپا آمه ریکا کرده بود، در فصل جاری انقلابی عظیم در سویا به وجود آورده و در حال حاضر تیم او یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا محسوب می شود.

به ادعای آ.اس، نزدیک به یک هفته است که مذاکرات با سامپائولی شروع شده و این احتمال وجود دارد که مخفیانه، توافق بین دو طرف نهایی شود؛ با این حال به دلیل رقابت بارسا و سویا در فصل جاری، خبر این توافق تا پایان فصل علنی نخواهد شد.

سامپائولی تا ۲۰۱۹ با سویا قرارداد دارد ولی در آخرین مصاحبه خود گفت که قصد تمدید آن را ندارد. رابطه خوب این مربی با مسی نیز یکی از فاکتورهای موثر در گرفتن پست مربیگری بارسا محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.