لوئیس سوارس عنوان کرد حادثه جام جهانی ۲۰۱۴ و محرومیت او از این رقابت ها برای خود و خانواده اش بسیار دردناک بوده و او به همین خاطر دیگر در هیچ یک از مراسم های فیفا شرکت نخواهد کرد.

دروغ بزرگ سوارز درباره گاز گرفتن کیه لینی/ پشت کردن همیشگی به مراسم فیفا

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از ساکرنت، لوئیس سوارس مهاجم تیم بارسلونا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در جدال دو تیم ایتالیا و اروگوئه، کتف جورجیو کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیا و یوونتوس را گاز گرفت که در نهایت منجر به محرومیت چهار ماهه وی از فوتبال شد. سوارس پیش از گاز گرفتن کتف کیه لینی دو بار دیگر نیز اقدام به گاز گرفتن مدافعین حریف، از جمله ایوانویچ از تیم چلسی گرفته بود.

لوئیس سوارس درباره این اتفاق گفت: من هم انسان هستم و خیلی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتم. دخترم می دانست در چه شرایط بد روحی قرار دارم. سپری کردن این دوران برای من خیلی سخت بود. قرار بود همراه خانواده به محل برگزاری دیدار با کلمبیا برویم که به خانواده من گفته شد شما نباید همراه تیم باشید چرا که من محروم هستم و نمی توانم تیم ملی کشورم را همراهی کنم. تصور کنید برای من که پدر هستم این چه اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای می تواند باشد. در ادامه به بارسلونا آمدم و مجبور شدم به تنهایی در یک باشگاه تمرین کنم. حق تمرین در زمین تیم را نداشتم.

او ادامه داد: فرزندانم اغلب سوال می کردند چرا من بازی نمی کنم و من جوابی برای آنها نداشتم و مجبور بودم تنها برای حفظ آمادگی خودم به تنهایی در باشگاه تمرین کنم. به همسرم درباره این اتفاق دروغ گفته بودم.  علاوه بر آن چیزی که من را خیلی ناراحت کرد این برداشت هایی بود که مردم داشتند. من اصلا آدم خشنی نیستم و این موضوع را خانواده من خیلی خوب می داند. با این حال هر فردی می تواند اشتباه کند و این اتفاق برای من در جام جهانی رخ داد. همسرم درباره این اتفاق از من سوال کرد و من مجبور شدم آن را انکار کنم. می خواستم تنها باشم. دوست نداشتم کسی درباره این موضوع چیزی بداند. رسانه ها حتی از همسرم هم درباره من سوال می کردند که در خانه چه رفتارهای خشنی دارم در حالی که این صحبت ها به هیچ وجه درست نبود و برداشت های اشتباهی از رفتار من شده بود. هر بازیکنی ویژگی های خاص خود را دارد و ویژگی های من نیز مشخص است. اگر من اینطور بازی نمی کردم الان نمی توانستم در بارسلونا باشم.

به نقل از ایسنا، سوارس ادامه داد: محروم کردن حق فیفا است ولی اینکه شما بگویید بازیکنی حق ندارد تمرین کند اصلا درست و عادلانه نیست و این چیزی بود که من به آن اعتراض داشتم.آنها می توانستند من را ۱۵ تا ۲۰ جلسه محروم کنند ولی این رفتار زشت را با من نداشته باشند. وقتی دلایل فیفا و وکلای این نهاد را متوجه شدم بیشتر عصبانی شدم. این خیلی ناراحت کننده بود که فیفا حق تمرین کردن را از من گرفته بود. آنها باید خودشان را جای من می گذاشتند تا بفهمند چه رفتار بدی با من داشتند. من به مراسم گالا فیفا دعوت شدم ولی به این مراسم نرفتم و ترسی هم ندارم که بگویم از این به بعد هم به این مراسم نخواهم رفت.

مهاجم بارسلونا در پایان درباره ملاقات با کیه لینی بعد از این اتفاق گفت: هرگز ملاقاتی بین من و او در میان نبوده است و من، کیه لینی را بعد از جام جهانی برزیل هرگز ندیدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.