در واقع اینگونه رفتارها سوتفاهم ایجاد می کند که نکند،برخی مسئولین دولت به دنبال کارهای خاصی برای انتخابات هستند!

انتقاد نسبت به تغییر برخی فرمانداران در آستانه انتخابات/ دولت در این چند ماه باقی مانده به مشکلات مردم رسیدگی کند

محمد دهقان عضو فراکسیون ولایت مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» با تاکید بر لزوم اهتمام مسئولین برای حل مشکلات مردم در مدت زمان باقی مانده از عمر دولت یازدهم، گفت:در شرایط کنونی انتظار این است که مسئولان به کارِ خود برسند.

وی به مشکلات مردم خوزستان اشاره کرد و یادآورشد، ما از یک طرف مشکلات خوزستان را داریم و شاهدیم که مردم خوزستان در میان انبوهی از گرد وغبار زندگی می کنند.

وی افزود:من وقتی خودم را جای مردم خوزستان می گذارم نمیدانم باید چه کار کنم؛ بچه من چطور می تواند در آن محیط پر از خاک به مدرسه برود؛اساسا چه کسی حاضر است فرزندش را در چنین محیطی به مدرسه بفرستد؟ واقعا مسئولین کشور باید به فکر راه حل و چاره اندیشی باشند.

دهقان با اشاره به اینکه مهم ترین فرمایش رئیس جمهور بحث محیط زیست بوده است،  اظهار داشت: مهم ترین جایی که باید به محیط زیست توجه می شد خوزستان بود؛ با یک مبلغ نه چندان زیاد هم می توانستیم مشکلات خوزستان را حل کنیم، یعنی میتوانستیم با درخت کاری و مالچ پاشی تدابیر مقابله با پدیده گرد و غبار خوزستان را اتخاذ نماییم.

وی افزود: بنده نامه ای به مرکز پژوهش های مجلس زدم و درخواست بررسی راه حلی برای مشکل خوزستان  کرده بودم و مسئولین و محققین این مرکز راه حل بحران خوزستان را ارائه کردند. لذا معتقدم دولت به راحتی می تواند مسئله خوزستان را حل کند؛ نمی گویم یک روزه می شود مسئله خوزستان را حل کرد ولی 4 سال فرصت مناسبی برای حل حداقل 60- 70 درصد از مشکلات خوزستان بود.ولی متاسفانه در این زمینه گام موثری برداشته نشد و امروز مردم است این خطه دارند بین مرگ و زندگی زندگی شان را سپری می کنند.

دهقان تاکید کرد: قطعا در آن فضای غبار آلودی که مردم خوزستان زندگی می کنند تعداد مریض ها و تعداد مرگ و میرها زیاد است.

وی با اشاره به مشکل قطع برق در خوزستان نیز گفت: انتظار این بوده که در این چهار سال عمر دولت ، تدبیری می شد تا قبل از بروز مشکل اقدامات پیشگیرانه انجام شود، قبل از قطع برق هم میشد شست و شو انجام شود تا گل و لای منجر به قطعی برق نشود.اما پس از بروز مشکل متخصصین را فرستادند.

نماینده طرقبه و چناران با تاکید بر اینکه ذهن مسئولین کشور باید روی حل مشکلات مردم معطوف باشد، اظهارداشت: این درحالی است که برخی به دنبال ایجاد دوقطبی سازی های کاذب درجامعه هستند؛ یکی میگوید من طرفدار خنده و دیگری طرفدار گریه است؛نه هیچکس طرفدار گریه نیست،گریه به جای خود و خنده به جای خودش.

وی تاکید کرد: این حرفها دیگر جواب نمیدهد مردم الان هوشیار شده اند. به هرحال این صحبت ها اینگونه القا می کند که متاسفانه برخی از مسئولین کشور نتوانسته اند کاری برای مردم انجام بدهند و حالا به دنبال درست کردن دوقطبی های کاذب افتاده اند.مردم این را میفهمند لذا چنین رویه ای رای ایجاد نمیکند و در انتخابات نقشی ندارد.

وی افزود: به نظر من در همین چند ماهی هم که از عمر دولت مانده است باید برای حل مشکلات مردم از جمله مشکل مردم خوزستان وحل رکود و بیکاری حاکم برکشور همت کنند.

محمد دهقان با بیان اینکه برجام هم که دیگر حل شد و لذا ایجاد دوقطبی برای برجام دیگر معنا ندارد، خطاب به مسئولین،اظهار داشت: حال که برجام حل شده مشکلات مردم را حل کنید.

وی با تاکید براینکه دو قطبی های سیاسی و کاذب باید کنار برود، چرا که دیگر جواب نمی دهد،افزود: مردم ما مردم متدینی هستند که در جایش از هر قشری که باشند برای امام حسین گریه میکنند و در جایش هم در جشن ها میخندند لذا نمیتوانند عده ای بگویند من طرفدار خنده و دیگری طرفدار گریه است این حرفها دیگر معنا ندارد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس همچنین گفت: انتظارمان این است که در این چند ماه باقی مانده آقایان بروند و برای مردم کار کنند و بعد هم بعد از چهار سال بگویند چه کرده اند تا مردم امیدوار شوند و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: فارغ از اینکه چه کسی میخواهد رای بیاورد معتقدم مردم باید به این نظام و دولتی که روی کار است امیدوار شوند چرا که این دولت هم دولت جمهوری اسلامی است ولذا مردم  باید به آن امیدوار باشند؛ البته دولت خودش باید این امید را ایجاد کند، ما نمیتوانیم به زور برویم این امید را نسبت به دولت ایجاد کنیم. بلکه دولت باید با رفتارش این امید را ایجاد کند.

دهقان با تاکید براینکه دولت باید با  فعالیت و عملکرد خودش و با تکیه بر کارهای جهادی مردم را امیدوار کند ، افزود: اما متاسفانه ما شاهدیم روز به روز این امید دارد لطمه میخورد و این به ضرر کشور است.

این نماینده مجلس دهم با انتقاد از تغییر فرماندار اصفهان در آستانه انتخابات نیز، گفت: نزدیک انتخابات می آیند فرماندار اصفهان را عوض میکنند در حالی که این سوتفاهم ایجاد می کند. این تغییر واکنش نمایندگان اصفهان راهم به همراه داشته و آنها تذکر دادند که نباید کسی را که همه قبولش دارند، تغییر می کرد.

وی درهمین راستا متذکر شد: در واقع اینگونه رفتارها سوتفاهم ایجاد می کند که نکند،برخی مسئولین دولت به دنبال کارهای خاصی برای انتخابات هستند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.