سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه تیمش امتیاز ارزشمندی از استقلال گرفته است، گفت: هفت فینال سخت برای باقی ماندن در لیگ داریم.

اکبر ضد فوتبال از قدیم روی من مانده/ امتیاز ارزشمندی مقابل استقلال گرفتیم

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان بعد از تساوی تیم فوتبال سیاه جامگان برابر استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر در نشست خبری گفت: ۴۸ ساعت بیشتر نیست که به سیاه جامگان آمده ام. دو جلسه تمرین کرده ایم و نتوانستیم کار تاکتیکی داشته باشیم. یک مقدار از بابت اعتماد به نفس و مسائل مالی مشکلاتی در تیم بود که باشگاه کمک کرد و حل شد.

وی افزود: نتیجه این بازی زحمت من نیست بلکه تلاش خداداد عزیزی و همکارانش بوده است. من یک مقدار کار روحی روانی کردم. خدا کمک کرد و توانستیم یک امتیاز ارزشمند به دست بیاوریم.

سرمربی سیاه جامگان تاکید کرد: هفت بازی دیگر پیش رو داریم که هر هفت بازی فینال است. استرس زیادی روی ماست چون در هر لحظه از بازی خطر گل خوردن است. ان شاءالله به حق امام رضا (ع) تیم را در لیگ نگه داریم. این تیم یک مقدار شبیه ابومسلم است. 

میثاقیان درباره شعار اکبر ضد فوتبال توسط هواداران استقلال تصریح کرد: این شعار از زمانی که در ابومسلم بودم، روی من مانده است. ما امروز بازی کردیم. وقتی هم فشار روی تیم است، بازیکن زمین می خورد و این اتفاقات فوتبال طبیعی است. در تمام دنیا همین است. این شعار هم قدیمی است که روی من مانده؛ دستشان درد نکند!

سرمربی سیاه جامگان در پاسخ به این سئوال که آیا صلاح است تیمی مثل سیاه جامگان با این شرایط بد مالی در لیگ بماند؟ گفت: حق با شماست. سخت است که یک نفر از جیب خودش تیمداری کند. خودم هم ابتدای فصل گفته بودم تیمداری نکنند ولی انتقال و واگذاری تیم به یک استان دیگر سخت است و فردا حرف و حدیث دارد. اگر این تیم در لیگ برتر ماند، اصرار می کنم دیگر تیمداری نکنند!

وی در خصوص حضور یرکوویچ در زمین و بیرون کشیدن این بازیکن تصریح کرد: یرکوویچ خسته شده بود. او دو، سه هفته است که آمده و در تمرین هفته گذشته هم مصدوم شد. برای همین تعویضش کردیم تا نفرات دیگر به زمین بیایند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.