اهواز- خوزستان- فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 107 کیلو و 770 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان امیدیه خبر داد.

حدود 108 کیلوگرم تریاک در امیدیه کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد رضا اسحاقی در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی چند ماهه یک باندتهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر را در شهرستان امیدیه شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر امیدیه محل اختفای اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از محل اختفای متهمان ۱۰۷ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند کماکان ادامه دارد.

سردار اسحاقی در خاتمه با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، از آن عزیزان خواست: هرگونه اخبار واطلاعات در رابطه با فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.