سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: باوجود داشتن چند ملی پوش در رقابتهای لیگ برتر، تیم ستاره‌ها نبودیم.

دلایل قهرمانی تیم پارس جنوبی در لیگ برتر ووشو تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین اوجاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسابقات لیگ برتر ووشو، گفت: رقابتهای لیگ برتر ووشو در این دوره متفاوت با سالهای قبل برگزار شد. تفاوت اصلی آن نیز در بالا رفتن سطح فنی تیم ها و در کل ووشوکاران شرکت کننده در این رقابتها بود. 

وی افزود: ما برای رسیدن به قهرمانی کار سختی را پیش رو داشتیم. با وجود تمرینات منظم و خوبی که طی روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم، دو دیدار نیمه نهایی و نهایی را به خوبی برگزار و برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را کسب کردیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد حضور پاس قوامین در دیدار نهایی گفت: قبل از هر چیز باید به پاسی ها برای این کار بزرگ تبریک بگویم. مسئولان تیم با برگزاری اردوی طولانی مدت برای انجام تمرینات منسجم مهمترین کار ممکن را انجام دادند. این باعث شد عامل تعیین کننده ای چون اعتماد ورزشکاران به کادر فنی و روحیه به تیم تزریق شده و آنها به نیمه نهایی و در نهایت کسب عنوان نایب قهرمانی نائل شوند.

اوجاقی در خصوص ترکیب تیم هم گفت: اینکه گفته می شود تیم ما پرستاره است را قبول ندارم. ما چهار گروه از ووشوکاران را در ترکیب داشتیم. اعضای تیم ملی، جوانانی که تازه به رده بزرگسالان وارد شده اند، استعدادهایی که شانس حضور در اردوهای ملی را نداشته اند و در نهایت بومی های منطقه که ارنج تیم در هر بازی را تلفیقی از این چهار گروه بود. 

وی در خصوص بومی های تیم پارس جنوبی هم گفت: ما در بخش اجتماعی وظیفه ای را متوجه خود می دانیم و آن نیز تلاش برای جذب جوانان و پیشرفت آنها در این رشته و به نوعی بومی سازی ووشو است. فکر می کنم در این بخش نیز عملکرد خوبی داشتیم و در همین مسابقات کشوری اخیر بوشهر، جوانانی چون یوسف خیری، یزدان کرمی و آرین افراد موفق به کسب مدال شدند و این نفرات به اردوی تیم ملی هم راه پیدا کردند. 

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: ووشو برای ورزش کشور اهمیت زیادی دارد. حضور برخی از مقامات ارشد وزارت ورزش، نمایندگان مجلس، مسئولان فدراسیون ها و یا حتی مدیران باشگاه ها بیانگر این موضوع است و این وظیفه ما را برای تلاش بیشتر و کسب موفقیت های بهتر سنگین تر کرده است. 

اوجاقی در پایان گفت: کسب سومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر ووشو با تلاش یک تیم کامل از مسئولان باشگاه گرفته تا تک تک اعضای تیم صورت گرفت که اگر حمایت افرادی چون رضائیان، یوسفی و مسئولان نفت را نداشت بدون شک چنین مقامی کسب نمی شد. از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.