فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حمله بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک فروند از آنها را سرنگون و یک فروند دیگر را هدف قرارداده است.

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه

 به گزارش «قدس آنلاین»،   فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد بامداد امروز توانسته است دو جنگنده رژیم صهیونیستی را  هدف قرار دهد که یکی از آنها سقوط کرده و دیگری مورد اصابت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این بیانیه می‌افزاید: در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز، چهار جنگنده اسرائیلی حریم هوایی سوریه را در منطقه «البریج» از طریق خاک لبنان نقض کردند و یکی از پایگاههای نظامی در مسیر «تدمر» در شرق استان حمص را هدف قرار دادند که پدافند هوایی ما با انها مقابله کرده و یک جنگنده را در داخل اراضی اشغالی ساقط کرد و یکی دیگر را مورد هدف قرار داد و دو جنگنده دیگر مجبور به فرار شدند.

فرماندهی ارتش سوریه می‌افزاید: این تجاوز نشان از حمایت آشکار دشمن صهیونیستی از گروهک‌های تروریستی از جمله داعش دارد و تلاشی ناامیدانه برای افزایش روحیات از بین رفته تروریست‌ها و تحت الشعاع قرار دادن پیروزی‌های ارتش عربی سوریه در مواجهه با گروه‌های تروریستی است.

شبکه اسکای نیوز نیز اعلام کرده است که ارتش صهیونیستی سقوط جنگنده خود را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.