۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴
کد خبر: 513918

بروسیا دورتموند در دیداری خانگی موفق شد مقابل اینگول اشتات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و جایگاهش در رتبه سوم جدول بوندس لیگا را تثبیت کند.​​​​​​​

 پیروزی خانگی دورتموند مقابل اینگول اشتات

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار پیر امریک اوبامیانگ در همان دقایق ابتدایی دروازه بان میهمان را باز کرد و این نتیجه تا پایان بازی دست نخورده باقی ماند. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه دو تیم ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی دورتموندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند حمله خطرناک، سرانجام در دقیقه ۱۴ به گل رسیدند.

روی یک حرکت تیمی عالی، پاس مارسل اشملزر، اوبامیانگ را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد. بعد از این گل بازی بار دیگر متعادل شد و در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در آخرین دقیقه نیمه اول دورتموند می توانست به گل دوم برسد اما ضربه رافائل گریرو از بالای دروازه به بیرون رفت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید. نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند اما کم دقتی در زدن ضربه نهایی، مانع از رسیدن به این هدف شد.

در ادامه بار دیگر این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و به لطف حمایت هوادارانش موقعیت های خطرناک تری روی دروازه اینگول اشتات ایجاد کرد؛ البته تیم میهمان هم در آخرین دقایق بازی یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در نهایت بازی با برتری ۱-۰ زردها به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.