بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در تعطیلات نوروز سال جدید ۱۳نفر در حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش دارد.

جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز ۴۱ درصد کاهش یافت
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با قدردانی از تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برای حفظ نظم و امنیت زائران، مسافران نوروزی و شهروندان گفت: این فرماندهی برای اجرای طرح نوروزی سه هزار نیرو در بخش انتظامی پلیس راه و پلیس راهور به کار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر پاسگاههای انتظامی، مرزی و کلانتری ها ۹ ایستگاه انتظامی، ۱۲ ایستگاه راهور و ۱۳ ایستگاه پلیس راه فعال بود.
وی با اشاره به اینکه ۴۳۲ سارق با تلاش کارکنان و گشت زنی های هدفمند در ایام نوروز دستگیر شدند، تصریح کرد: در این مدت مجموع کل سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشت.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین در تعطیلات نوروز ۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش دارد.
سردار مظاهری با بیان اینکه ۲۸۶ فقره تصادف در محورهای درون و برون شهری به وقوع پیوست گفت: این میزان نسبت به نوروز سال گذشته ۱۷ درصد افزایش دارد.
وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز سال جدید ۱۳ نفر در حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.