کاپیتان پرسپولیس گفت: مطمئن باشید همه بازیکنان پرسپولیس پشت طارمی هستند و از او حمایت می کنند.

حمایت کاپیتان پرسپولیس از مهدی طارمی بعد از پنالتی «چیپ»

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی درباره تساوی تیم های پرسپولیس و الریان در مرحله گروهی قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل تیم صد درصد خارجی الریان انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی باشیم.هرچند که آنها دو موقعیت جدی گلزنی داشتند اما ما ۱۰ موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم که حتی خود من هم با یک ضربه سر یک فرصت  خیلی خوب را برای بازی کردن دروازه تیم  الریان از دست دادم. 

وی افزود: باید بگویم الریان شانس آورد که در ورزشگاه آزادی مقابل ما مساوی کرد و ما هم تیمی هستیم که مقابل همه حریفان از جمله الریان به دنبال ارایه بازی هجومی و کسب سه امتیاز هستیم و به دنبال تساوی و یک امتیاز نیستیم. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ما می توانستیم برنده بازی باشیم و هواداران هم دیدند که یک فوتبال ناب را در ورزشگاه آزادی ارایه کردیم که لادروپ هم به قدرت بالای تیم پرسپولیس در این بازی اذعان داشت. ما در این بازی ۹۰ دقیقه حمله کردیم و فشار روی دروازه الریان آوردیم به طوری که هر لحظه از زمان بازی که می گذشت فشار حملات ما بیشتر می شد و همین موضوع باعث می شد که عجولانه تر حمله کنیم. از دقیقه ۸۰ به بعد هم که همه بازیکنان ما از جمله خود من در زمین تیم حریف بودیم و تیمی که هجومی بازی می کند طبیعی است که در برخی صحنه ها در ضدحملات دروازه اش با خطر مواجه شود. در مجموع باید بگویم مستحق برد در این بازی بودیم نه تساوی. 

حسینی اذعان داشت: جا دارد از هواداران تیم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم و همچنین هواداری که نه تنها کمک مالی به باشگاه کرد بلکه بلیت ها را هم خریداری کرد. همه آنها برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنند که این موضوع مسوولیت ما را در تیم سنگین تر می کند. این مسایل نشان می دهد که پرسپولیس یک تیم کاملا مردمی است و در حال حاضر که پرونده مانوئل ژوزه باشگاه را تهدید می کند باعث شده که هواداران نهایت تلاش خود را برای کمک به باشگاه انجام دهند که همین موضوع ارزش آنها را برای ما نشان می دهد. 

وی درباره پنالتی که مهدی طارمی به صورت ضربه چیپ زد و آن را از دست داد تاکید کرد: پنالتی ۵۰-۵۰ است و هر بازیکنی دوست دارد که آن را تبدیل به گل کند مهدی بهترین بازیکن ماست. او زحمات زیادی برای تیم کشیده و در صحنه پنالتی هم دچار بدشانسی شد. مطمئنم طارمی همه تلاش خود را می کند تا این موضوع را در بازی با ماشین سازی جبران کند. مطمئن باشید همه بازیکنان پرسپولیس پشت طارمی هستند و از او حمایت می کنند چون او در هر بازی که به میدان می رود زحمات زیادی برای تیم می کشد. 

مدافع پرسپولیس درباره اینکه با این تساوی شانس این تیم را برای صعود از گروه خود چطور ارزیابی می کنید خاطرنشان کرد: در بازی بعد ما باید به مصاف یکی از بهترین تیم های آسیا یعنی الهلال برویم . قبل از شروع فصل تیم هایی مانند الهلال فقط خود را برای قهرمانی در آسیا می بندند و آماده می کنند. ما هم با تمام توان به مصاف این تیم می رویم تا سه امتیاز را کسب کنیم. نه تنها کار ما برای صعود از این گروه سخت است بلکه سایر تیم ها از جمله الهلال و الریان هم شرایط مشابهی دارند. 

حسینی درباره بازی این تیم مقابل ماشین سازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیان داشت: با آمادگی کامل به مصاف ماشین سازی می رویم. این تیم هنوز روی کاغذ شانس بقا داشته و ضمن اینکه بازیکنان باکیفیتی دارد. مطمئنم ماشین سازی برای ما شرایط سختی را رقم خواهد زد اما ما هم به دنبال شکست این تیم و  کسب سه امتیاز هستیم چون اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم قهرمانی ما تقریبا مسجل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.