اهواز- رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر خوزستان با بیان این که مرکزی برای نگهداری زنان نداریم، اظهار کرد: در زمینه جمع آوری زنان دارای اعتیاد کمی مشکل داریم و تنها یک کمپ با ظرفیت تکمیل موجود است.

ظرفیت تنها کمپ اعتیاد بانوان خوزستان تکمیل است/زیر ساخت های مبارزه کافی نیست

حسین لامی زاده در جلسه شورای ستادمبارزه با مواد مخدر خوزستان که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر به غیر از اهواز در هفت شهر استان خوزستان اظهار کرد: در اهواز حدود ۲۵۵ نفر از زنان مصرف کننده مواد جمع آوری شدند.  

وی افزود: شهرهای آبادان، اندیمشک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، شوش و ایذه آن هفت شهر دیگر از جمله شهرهایی است که این طرح به اجرا رسید.  
 رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر خوزستان بااشاره به اینکه تعداد ۴۴۶ نفر به صورت کلی جمع آوری شدند، عنوان کرد: در بین این آمار، زنان معتاد هم حاضر بودند اما چون مرکزی برای نگهداری نداشتیم و در زمینه جمع آوری کمی مشکل داریم، به مشکل برخوردیم.  

لامی زاده گفت: یک کمپ اعتیاد بانوان بیشتر نداریم که ظرفیت آن هم تکمیل است.
 وی در ادامه به تشکیل کمیته های شهرستانی در تمامی شهرستان های استان خبرداد و اضافه کرد: در شهرهای حساس،  از جمله اندیمشک، آبادان، ماهشهر  و خرمشهر که گلوگاه ورود مواد مخدر هستند به جز کمیته های فرهنگی، کمیته های مقابله را نیز فعال کردیم.

 رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر خوزستان اعلام کرد:۱۸۰ معلم از استان برای اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر گلچین شده است.

لامی زاده افزود: کنترل در مراکز درمانی به شدت پیگیری می شود و در زمینه درمانی به صورت کلی فعالیت های خیلی خوبی در استان انجام شده است.

وی همچنین از تعطیلی کشت خشخاش به صورت کامل خبرداد و اظهار کرد: فقط چهار شهرستان در این زمینه، جامعه هدف بودند اما خوشبختانه با اطلاع رسانی های لازم و با همکاری ادارات مختلف از جمله منابع طبیعی آن را به صفر رساندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.