۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 520312

سرمربی چلسی به تمجید از مدافع برزیلی تیمش پرداخت و او را یکی از بهترین‌های جهان نامید.

تمجید ویژه کونته از مدافع برزیلی تیم چلسی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از تلگراف، داوید لوییس در این فصل نمایش خوبی در ترکیب آبی‌پوشان‌لندنی داشته است و توانسته فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد.

در این‌ راستا آنتونیو کونته به تمجید از این مدافع پرداخت و گفت‌: وقتی داوید به انگلیس آمد، چیزهای بد زیادی را درباره او شنیدم. خیلی‌ها می‌گفتند چرا او دوباره به چلسی بازگشته است. او در گذشته زیاد خوب نبود و مدافع تخصصی نیست. با این فشارها چالش بزرگی بر سر راه  لوییس قرار گرفت. با این حال هیچ وقت اعتماد و اعتقادم را از دست ندادم و همان موقع گفتم که ما یک بازیکن خیلی خوبی را خریدیم. لوییس را یکی از بهترین‌های جهان می‌دانم و امیدوارم همین روند را ادامه‌ بدهد.

سرمربی چلسی ادامه‌ داد: اینکه لوییس در بین نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر قرار ندارد، برای من تعجب آور است ولی با این مساله کنار می‌آیم چون مدافعان کمتر دیده می‌شوند. به همین دلیل بوده است که مدافعی همچون پائولو مالدینی، هیچ‌وقت به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته نشد. مدافعان را هیچ‌کسی نمی‌بیند ولی ما شرایط خیلی خوبی داریم و مدافعان بسیار خوبی در ترکیب‌مان هستند.

چلسی و منچستریونایتد در حالی امشب (یکشنبه) برابر هم به میدان می‌روند که دو تیم اهداف مختلفی دارند. چلسی برای کسب قهرمانی به این سه امتیاز نیاز دارد و از طرفی یونایتد نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دنبال گرفتن سه امتیاز خانگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.