کرمان- فرماندار کرمان با اشاره به بالا بودن تعداد حضور شرکت کنندگان در برخی از شعب اخذ رأی در شهرستان کرمان گفت: به منظور سهولت در امر شمارش آراء و اعلام سریع نتایج انتخاباتی ۳۷ شعبه اخذ رأی در این شهرستان افزوده می شود.

۳۷ شعبه اخذ رأی در کرمان اضافه می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی توحیدی در جمع اعضای ستاد انتخابات و معین‌های انتخابات شهرستان کرمان گفت: فعالیت های هر ۳۷ شعبه اخذ رأی در کرمان به یک معین که از کارکنان فرمانداری کرمان است واگذار شده است و معین‌ها از صفر تا صد امور مربوط به شعب خود را، از تعیین محل شعب و هماهنگی و تجهیز آن‌ها تا رفع مشکلات احتمالی در روز اخذ رأی و تا پایان شمارش آراء و تحویل صندوق‌ها و صورت جلسات نهایی به فرمانداری همه با هماهنگی آن ها صورت گرفته تا امور با سرعت و نظم بیشتری انجام شود.

وی افزود: شمارش آراء در انتخابات شوراهای اسلامی به‌واسطه کثرت کاندیداها روند طولانی‌تری خواهد داشت و این صبوری و تلاش بیشتر عوامل اجرایی را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت کار عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی خاطرنشان کرد: به‌علت اهمیت فراوان کار و ضرورت همکاری ادارات و سازمان‌ها در برگزاری دو انتخابات مهم در پایان اردیبهشت‌ماه، سعی شده است که نمایندگان فرماندار از میان مدیران کل ادارات یا معاونان آن ها تعیین شود در حقیقت هدف، به‌کارگیری توانمندترین افراد برای این‌کار است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون همه ادارات دولتی، سازمان‌ها، نهادهای انقلابی، مؤسسات وابسته به دولت و ... موظفند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان و یا سایر امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.