سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

مجاهدت پاسداران مانند صفحه زرینی در کتاب انقلاب اسلامی می‌درخشد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)  و روز پاسدار را تبریک گفت.

در پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش آمده است: روز پاسدار، گرامیداشت مقام و منزلت دلاور مردانی است که با سرافرازی و سربلندی، بدون هیچ تکلفی و دور از هر آلایشی در تمامی میدان های جهاد، چه در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و چه پس از آن در جهاد فرهنگی و سازندگی ایران اسلامی در تبعیت از پیر و مرادمان امام خمینی(ره) و ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خوش درخشیدند و صفحات زرینی را در کتاب سراسر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کردند.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش این روز فرخنده را که با ولادت بزرگ پرچمدار پاسداری از دین مزین شده است را به تمامی همسنگران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را در پیمودن این مسیر نورانی از خداوند متعال خواستاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.