نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها گفت: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، ۲۲ تن از هموطنانمان در حادثه انفجار معدن آزادشهر جان‌خود را از دست داده اند.

آمار دقیقی از تعداد محبوس شدگان‌ در دست نیست/ ۲۲ تن از کارگران معدن جان خود را از دست دادند

به گزارش «قدس آنلاین»  عبدالحمید امینی نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها در حاشیه سی و نهمین اجلاس عمومی شورا با اشاره به حادثه دلخراش آزادشهر، اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از مدیریت بحران تعداد جانباختگان این حادثه تاکنون به ۲۲ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشتر مصدومان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به داخل معدن رفته بودند، افزود: عده ای از مصدومان سرپایی مداوا شدند و عده ای نیز به علت جراحت به بیمارستان ها منتقل شدند.

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده علت اصلی حادثه معدن آزادشهر تجمیع گاز متان‌ زیاد بوده که این باعث شده جرقه ای در تونل رخ دهد و موجب انفجار شود.

امینی افزود: در تلاش هستیم که از تعداد مبحوس شدگان آماری به دست بیاوریم اما همچنان آمار دقیقی از تعداد کارگران و همچنین مردم عادی که برای امدادرسانی به داخل تونل رفته اند در دست نیست.

وی گفت: از مسئولان درخواست داریم که علت حادثه را با جدیت پیگیری کنند تا مشخص شود که در این خصوص پیمانکار و یا کارفرما کدام ‌یک مقصر بوده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.