اهواز- دبیرهیات کشتی خوزستان بیان کرد: تیم کشتی فرنگی خوزستان عنوان قهرمانی جام دوستی ایران و آفریقا را از آن خود کرد.

جام  صلح و دوستی ایران و آفریقا در دستان تیم فرنگی کار خوزستانی قرار گرفت

 محمد امین کجباف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین با اشاره به اینکه رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی جام صلح و دوستی ایران و آفریقا (جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه) در کازابلانکا کشور مراکش برگزار شد، اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی استان به عنوان نماینده جهموری اسلامی ایران  نیز با هفت ورزشکار در این مسابقات حضور یافتند.

وی افزود: نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود که همگی عنوان قهرمان آفریقا را در کارنامه خود دارند، از پیش برداشته و جام صلح و دوستی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

دبیرهیات کشتی خوزستان ادامه داد: در دیدار نمایندگان کشورمان و استان در اوزان ۵۹، ۶۶، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم به پیروزی رسیده و در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کشتی را به حریفان خود واگذار کردند.

کجباف بااشاره به اینکه در وزن ۸۰ کیلوگرم هر دو تیم نماینده ایی نداشتند، عنوان کرد: مجتبی کریم فر در وزن ۸۵ کیلوگرم به دلیل حضور در مسابقات لیگ کشور و پس از آن آسیب دیدگی از ناحیه زانو علیرغم هماهنگی های لازم به عمل آمده نتوانست در مراکش حضور داشته باشد.

وی یاد آورشد، در این مسابقات نیز عبدالمحمد پاپی، مهرداد مردانی، محمد بیرانوند و مسعود نعمت‌چکانی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و همچنین عظیم گرمسیری، مهدی هدایی و فرشاد رستمی‌کیا برابر رقبای خود شکست خوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.