سرمربی رئال مادرید بعد از برد پرگل در خانه گرانادا اظهار کرد به کسب دو جام ممکن در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کند.

زیدان: در نیمه اول فوق العاده بودیم/ ۳ فینال تا پایان لالیگا پیش روی داریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته سی و ششم لالیگا با چهار گل گرانادا را شکست داد.

زین الدین زیدان پس از این پیروزی گفت: خیلی خوب بازی را شروع کردیم. در دقیقه دو توانستیم گلزنی کنیم. نیمه اول فوق العاده ظاهر شدیم و بازی مورد نظرمان را به نمایش گذاشتیم. از موقعیت‌های گل مان بهره بردیم. به امتیازگیری ادامه می‌دهیم. بازی مهمی برایمان بود تا در رتبه‌های بالا بمانیم. از اکنون تا پایان فصل در لالیگا، سه فینال را پیش‌رو داریم. سپس یک فینال دیگر (دیدار برگشت برابر اتلتیکومادرید) در لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهیم داشت.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: تنها به بازی برابر گرانادا فکر می‌کردیم و از همه لحاظ خوب ظاهر شدیم. همه فرصت بازی داشتند که این موضوع اهمیت دارد. از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم که این موضوع در انتهای فصل اهمیت دارد. ۹ ماه سخت کار کردیم و اکنون باید نتیجه تلاشمان را کسب کنیم.

مادرید فرصت کسب دو جام (لالیگا و لیگ قهرمانان) را دارد. زیدان در این‌باره گفت: به این موضوع فکر نکردم و تنها به چهارشنبه فکر می‌کنم. باید دید چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد. به خاطر بازی برابر گرانادا خوشحالم. چهارشنبه باید بازی کاملی را به نمایش بگذاریم. اکنون استراحت می کنیم و دوباره از یکشنبه شروع به کار کردن می کنیم. به دو جام فکر نمی‌کنم چون واقعی نیست.

خامس رودریگس در این بازی دو گل برای مادرید به ثمر رساند. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: او همیشه متعهد است و همیشه تلاش می‌کند بهترین بازی را به نمایش بگذارد. خامس شرایط تیم را درک می‌کند و هر زمان که در زمین حاضر می‌شود، خوب بازی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.